TOTAL Quartz Ineo Xtra Long Life 0W20 1L - syntetyczny olej silnikowy
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 z ART jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym opracowanym specjalnie w celu spełnienia najsurowszych norm ACEA i wymagań technicznych producentów pojazdów.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem, dużą wytrzymałość i wyjątkową oszczędność paliwa przy zachowaniu sprawności systemów emisji spalin w najnowszych silnikach wysokoprężnych i benzynowych europejskich pojazdów wymagających klasy lepkości SAE 0W-20. TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 jest szczególnie polecany do stosowania w pojazdach z grupy VW, które wymagają środka smarnego o specyfikacji VW 508.00/509.00.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 ogranicza osadzanie się złogów w silniku i zapewnia optymalne działanie najnowszych filtrów cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorów benzynowych, które obniżają emisję NOx, CO2, CO i cząstek stałych. Jest on zgodny z normami emisji Euro 6.
Zapewnia niezrównaną ochronę silnika przy różnych prędkościach obrotowych, w różnych warunkach, temperaturach i stylach jazdy.
Dzięki zwiększonym właściwościom tarciowym, TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 znacząco poprawia efektywność paliwową.
Doskonała ochrona silnika przy rozruchu
Czystość silnika: Redukcja osadów w silniku, aby zmaksymalizować jego osiągi
Normy i atesty TOTAL Quartz Ineo Xtra Long Life 0W20
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 z ART jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym opracowanym specjalnie w celu spełnienia najsurowszych norm ACEA i wymagań technicznych producentów pojazdów.
HPR 0 to nowoczesny olej silnikowy zawierający specjalne modyfikatory lepkości oraz dodatki uszlachetniające oraz zaawansowane składniki chroniące przed zużyciem, które spełniają normy API SM SN dotyczące ochrony przed zużyciem i utlenianiem. Zapewnia to dodatkową ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju i gromadzeniem się osadów.
Współczesne warunki jazdy sprawiają, że silnik musi ciężej pracować, co z kolei powoduje, że powstaje więcej zanieczyszczeń i szlamu, które mogą zatkać kluczowe części silnika.
MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 to wysoce wydajny, w pełni syntetyczny olej smarujący, specjalnie zaprojektowany dla najnowszej generacji silników Diesla i benzynowych.
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach:
Spec Gold SL/CF 0W/30 to olej silnikowy produkowany w oparciu o bazy syntetyczne oraz pakiet dodatków uszlachetniających. Syntetyczna technologia oleju zapewnia doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
Zaprojektowany by spełniać bardzo wysokie wymagania dla wysokoobciążonych silników VW, Audi, Skoda, Seat, które wymaganą stosowania olejów w klasie ACEA C3
Olej o wysokich parametrach, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrem cząstek stałych. Przystosowany do samochodów z przeglądem typu LongLife.
MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 to wysoce wydajny, w pełni syntetyczny olej smarujący, specjalnie zaprojektowany dla najnowszej generacji silników Diesla i benzynowych.
Havoline Energy 0W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Volvo wymagających oleju silnikowego zgodnego z normą VCC 95200377.
Castrol EDGE Professional z nową, unikalną technologią TITANIUM FST™ podwaja trwałość filmu olejowego, idealnie sprawdzając się wnowoczesnych, mocno wysilonych jednostkach napędowych, pracujących pod bardzo dużymi obciążeniami.
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 z ART jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym opracowanym specjalnie w celu spełnienia najsurowszych norm ACEA i wymagań technicznych producentów pojazdów.