W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00.
Zalecany do silników benzynowych i Diesla samochodów wyposażonych w układy katalityczne (CAT) oraz filtry cząstek stałych (DPF). Przeznaczony do wszystkich rodzajów paliw: benzyn silnikowych, oleju napędowego oraz biopaliw. Zalety: 4% więcej paliwo-oszczędności w porównaniu z olejami spełniającymi starszą normę VW 504 00 - 507 00 o lepkości 5W30. Zastosowanie: Oleje silnikowe Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Samochody osobowe Lepkość: 0W20 Specyfikacje ACEA: ACEA C5/C6 Dopuszczenia OEM: VW 508 00 509 00 ; PORSCHE C20
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00.
EE PERFORMANCE C5 C6 0w20 to najwyższej klasy olej silnikowy klasy performance, dedykowany do szerokiej gamy europejskich i azjatyckich pojazdów o wysokich osiągach.
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB...
Quartz Ineo Xtra EC6 0W-20 to zaawansowany syntetyczny olej silnikowy o doskonałych parametrach przeznaczony do najnowszej generacji silników producentów samochodów klasy premium.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników spalinowych samochodów hybrydowych (H.E.V) oraz hybryd typu Plug-in (P.H.E.V) gdzie producent silnika zaleca używanie oleju klasy SAE 0W-20.
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Zaprojektowany do pracy w każdych warunkach roboczych. Stworzony w celu spełnienia najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
Ford-Castrol MAGNATEC 0W-20 Diesel to syntetyczny olej silnikowy, który powstał w wyniku współpracy inżynierów obu marek. Jest to produkt oficjalnie polecany przez Forda do stosowania w nowoczesnych silnikach Diesla wymagających specyfikacji Ford WSS-M2C952-A1.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB...
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00.