Syntetyczny bio-pochodny olej silnikowy typu „Fuel economy” specjalnie zaprojektowany dla pojazdów hybrydowych (H.E.V) i hybrydowych z możliwością ładowania (P.H.E.V) wyposażonych w nowoczesne silniki benzynowe, doładowane lub wolnossące, z bezpośrednim lub pośrednim wtryskiem, przeznaczone do stosowania oleju SAE 0W-16 o niskim tarcia i niskiej lepkości HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,6 mPa.s).
MOTUL NGEN HYBRID 0W-20 jest specjalnie opracowany dla technicznych wyzwań stawianych przez samochody hybrydowe z silnikami benzynowymi, takich jak rozcieńczenie paliwem, emulsja wodna, wysoka liczba zdarzeń stop/start i niższe warunki temperatury oleju. Ta nowoczesna formuła jest częścią całkowicie nowej koncepcji zrównoważonej Motul, ponieważ zawiera 25% bazy organicznej (100% odnawialnych roślinnych syntetycznych baz olejowych) i jest napełniona w 50% zrecyklingowanym i 100% nadającym się do recyklingu plastikowym pojemniku Motul. Ta baza organiczna wykorzystująca niekopalne odnawialne materiały ogranicza wpływ na środowisko i pozwala Motul obniżyć swoje zużycie węgla o 25% podczas procesu produkcyjnego. MOTUL NGEN jest wspólną nazwą określającą zrównoważone serie Motul wykorzystujące różne technologie w formułach i opakowaniach, aby zmniejszyć swoje zużycie węgla.
Ta dedykowana formuła może być również stosowana dla silników benzynowych wymagających oleju o lepkości SAE 0W-20 lub oleju typu „Fuel Economy” o lepkości 16, ze standardami API SP-RC, API SP i/lub ILSAC GF-6A. MOTUL NGEN HYBRID 0W-20 nadaje się również do pojazdów elektrycznych z baterią (B.E.V) wyposażonych w termiczny silnik benzynowy używany jako Range Extender.
Zgodny z katalizatorami i filtrami cząstek stałych. Ten rodzaj oleju może być nieodpowiedni do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
Ten niezwykle wydajny, w pełni syntetyczny olej silnikowy został opracowany specjalnie z myślą o najnowszej generacji DRIVE-E silników benzynowych (VEP) i wysokoprężnych (VED) od Volvo.
Ten niezwykle wydajny, w pełni syntetyczny olej silnikowy został opracowany specjalnie z myślą o najnowszej generacji DRIVE-E silników benzynowych (VEP) i wysokoprężnych (VED) od Volvo.
ENEOS X Prime 0W50 4L to olej silnikowy typu premium, który zapewnia doskonałe osiągi i ochronę silnika. Jest to idealny wybór dla samochodów najnowszej generacji, które wymagają najwyższej jakości oleju.
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej Q8 Formula Special FE 0W-20. Zapewnia oszczędność paliwa ponad 3% i ochronę DPF. Spełnia najnowsze normy ACEA C6, MB 229.71, BMW LL-17 FE+ i Volvo VCC RBS0-2AE.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
Ta nowa seria produktów o specjalnej formule stworzonej z myślą o samochodach najnowszej generacji została opracowana z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników spalinowych samochodów hybrydowych (H.E.V) oraz hybryd typu Plug-in (P.H.E.V) gdzie producent silnika zaleca używanie oleju klasy SAE 0W-20.