Syntetyczny bio-pochodny olej silnikowy typu „Fuel economy” specjalnie zaprojektowany dla pojazdów hybrydowych (H.E.V) i hybrydowych z możliwością ładowania (P.H.E.V) wyposażonych w nowoczesne silniki benzynowe, doładowane lub wolnossące, z bezpośrednim lub pośrednim wtryskiem, przeznaczone do stosowania oleju SAE 0W-20 o niskim tarcia i niskiej lepkości HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,6 mPa.s).
MOTUL NGEN HYBRID 0W-20 jest specjalnie opracowany dla technicznych wyzwań stawianych przez samochody hybrydowe z silnikami benzynowymi, takich jak rozcieńczenie paliwem, emulsja wodna, wysoka liczba zdarzeń stop/start i niższe warunki temperatury oleju. Ta nowoczesna formuła jest częścią całkowicie nowej koncepcji zrównoważonej Motul, ponieważ zawiera 25% bazy organicznej (100% odnawialnych roślinnych syntetycznych baz olejowych) i jest napełniona w 50% zrecyklingowanym i 100% nadającym się do recyklingu plastikowym pojemniku Motul. Ta baza organiczna wykorzystująca niekopalne odnawialne materiały ogranicza wpływ na środowisko i pozwala Motul obniżyć swoje zużycie węgla o 25% podczas procesu produkcyjnego. MOTUL NGEN jest wspólną nazwą określającą zrównoważone serie Motul wykorzystujące różne technologie w formułach i opakowaniach, aby zmniejszyć swoje zużycie węgla.
Ta dedykowana formuła może być również stosowana dla silników benzynowych wymagających oleju o lepkości SAE 0W-20 lub oleju typu „Fuel Economy” o lepkości 20, ze standardami API SP-RC, API SP i/lub ILSAC GF-6A. MOTUL NGEN HYBRID 0W-20 nadaje się również do pojazdów elektrycznych z baterią (B.E.V) wyposażonych w termiczny silnik benzynowy używany jako Range Extender.
Zgodny z katalizatorami i filtrami cząstek stałych. Ten rodzaj oleju może być nieodpowiedni do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi
Kod produktu: 111898
Szczegóły produktu
OLE003102
11 Przedmioty
Nowy
Opis
Klasa lepkości
0W20
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
Ten niezwykle wydajny, w pełni syntetyczny olej silnikowy został opracowany specjalnie z myślą o najnowszej generacji DRIVE-E silników benzynowych (VEP) i wysokoprężnych (VED) od Volvo.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA DYNAMICS 0W-20 to zaawansowany technologicznie syntetyczny olej silnikowy o doskonałych osiągach, przeznaczony do silników najnowszej generacji producentów samochodów klasy premium.
Oryginalny olej silnikowy Mercedes-Benz 0W-20 to wysokowydajny, syntetyczny środek smarny opracowany bezpośrednio przez inżynierów Mercedes-Benz. Został stworzony, aby zapewnić idealną współpracę z najnowocześniejszymi jednostkami napędowymi marki, gwarantując im maksymalną wydajność, ochronę i oszczędność paliwa (FE - Fuel Economy).
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia najwyższą ochronę, znakomite osiągi, trwałość i oszczędność paliwa.
Pennzoil Ultra Premium 0W-20 to najbardziej zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy w ofercie marki, który wyznacza nowe standardy ochrony jednostki napędowej. Jako jeden z niewielu produktów na rynku, jest on wykonany w rewolucyjnej technologii PurePlus®, która syntetyzuje krystalicznie czystą bazę olejową z gazu ziemnego, a nie z ropy naftowej.
Castrol EDGE z Fluid TITANIUM fizycznie zmienia swoją strukturę — staje się mocniejszy pod obciążeniem, tak aby zachować dystans pomiędzy metalowymi powierzchniami i zmniejszyć tarcie.
SELENIA Eco2 0W20 1L W pełni syntetyczny olej, zaprojektowany specjalnie dla najnowszej generacji silników Diesla (EURO6) w szczególności dla silników o wysokich osiągach sportowych i luksusowych samochodów.