Syntetyczny bio-pochodny olej silnikowy typu „Fuel economy” specjalnie zaprojektowany dla pojazdów hybrydowych (H.E.V) i hybrydowych z możliwością ładowania (P.H.E.V) wyposażonych w nowoczesne silniki benzynowe, doładowane lub wolnossące, z bezpośrednim lub pośrednim wtryskiem, przeznaczone do stosowania oleju SAE 0W-20 o niskim tarcia i niskiej lepkości HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,6 mPa.s).
MOTUL NGEN HYBRID 0W-20 jest specjalnie opracowany dla technicznych wyzwań stawianych przez samochody hybrydowe z silnikami benzynowymi, takich jak rozcieńczenie paliwem, emulsja wodna, wysoka liczba zdarzeń stop/start i niższe warunki temperatury oleju. Ta nowoczesna formuła jest częścią całkowicie nowej koncepcji zrównoważonej Motul, ponieważ zawiera 25% bazy organicznej (100% odnawialnych roślinnych syntetycznych baz olejowych) i jest napełniona w 50% zrecyklingowanym i 100% nadającym się do recyklingu plastikowym pojemniku Motul. Ta baza organiczna wykorzystująca niekopalne odnawialne materiały ogranicza wpływ na środowisko i pozwala Motul obniżyć swoje zużycie węgla o 25% podczas procesu produkcyjnego. MOTUL NGEN jest wspólną nazwą określającą zrównoważone serie Motul wykorzystujące różne technologie w formułach i opakowaniach, aby zmniejszyć swoje zużycie węgla.
Ta dedykowana formuła może być również stosowana dla silników benzynowych wymagających oleju o lepkości SAE 0W-20 lub oleju typu „Fuel Economy” o lepkości 20, ze standardami API SP-RC, API SP i/lub ILSAC GF-6A. MOTUL NGEN HYBRID 0W-20 nadaje się również do pojazdów elektrycznych z baterią (B.E.V) wyposażonych w termiczny silnik benzynowy używany jako Range Extender.
Zgodny z katalizatorami i filtrami cząstek stałych. Ten rodzaj oleju może być nieodpowiedni do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników spalinowych samochodów hybrydowych (H.E.V) oraz hybryd typu Plug-in (P.H.E.V) gdzie producent silnika zaleca używanie oleju klasy SAE 0W-20.
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej Q8 Formula Special FE 0W-20. Zapewnia oszczędność paliwa ponad 3% i ochronę DPF. Spełnia najnowsze normy ACEA C6, MB 229.71, BMW LL-17 FE+ i Volvo VCC RBS0-2AE.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Profesjonalny olej do nowoczesnych silników, wymagających oleju 0w20 chroniącego przed zjawiskiem LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika), oraz chroniącego łańcuch rozrządu przed zużyciem.
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Ten niezwykle wydajny, w pełni syntetyczny olej silnikowy został opracowany specjalnie z myślą o najnowszej generacji DRIVE-E silników benzynowych (VEP) i wysokoprężnych (VED) od Volvo.