Syntetyczny bio-pochodny olej silnikowy typu „Fuel economy” specjalnie zaprojektowany dla pojazdów hybrydowych (H.E.V) i hybrydowych z możliwością ładowania (P.H.E.V) wyposażonych w nowoczesne silniki benzynowe, doładowane lub wolnossące, z bezpośrednim lub pośrednim wtryskiem, przeznaczone do stosowania oleju SAE 0W-20 o niskim tarcia i niskiej lepkości HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,6 mPa.s).
MOTUL NGEN HYBRID 0W-20 jest specjalnie opracowany dla technicznych wyzwań stawianych przez samochody hybrydowe z silnikami benzynowymi, takich jak rozcieńczenie paliwem, emulsja wodna, wysoka liczba zdarzeń stop/start i niższe warunki temperatury oleju. Ta nowoczesna formuła jest częścią całkowicie nowej koncepcji zrównoważonej Motul, ponieważ zawiera 25% bazy organicznej (100% odnawialnych roślinnych syntetycznych baz olejowych) i jest napełniona w 50% zrecyklingowanym i 100% nadającym się do recyklingu plastikowym pojemniku Motul. Ta baza organiczna wykorzystująca niekopalne odnawialne materiały ogranicza wpływ na środowisko i pozwala Motul obniżyć swoje zużycie węgla o 25% podczas procesu produkcyjnego. MOTUL NGEN jest wspólną nazwą określającą zrównoważone serie Motul wykorzystujące różne technologie w formułach i opakowaniach, aby zmniejszyć swoje zużycie węgla.
Ta dedykowana formuła może być również stosowana dla silników benzynowych wymagających oleju o lepkości SAE 0W-20 lub oleju typu „Fuel Economy” o lepkości 20, ze standardami API SP-RC, API SP i/lub ILSAC GF-6A. MOTUL NGEN HYBRID 0W-20 nadaje się również do pojazdów elektrycznych z baterią (B.E.V) wyposażonych w termiczny silnik benzynowy używany jako Range Extender.
Zgodny z katalizatorami i filtrami cząstek stałych. Ten rodzaj oleju może być nieodpowiedni do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
EE PERFORMANCE C5 C6 0w20 to najwyższej klasy olej silnikowy klasy performance, dedykowany do szerokiej gamy europejskich i azjatyckich pojazdów o wysokich osiągach.
Havoline Energy 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy zalecany do nowoczesnych pojazdów samochodowych następujących marek: Ford, Jaguar Land Rover i Renault.
SELENIA Eco2 0W20 1L W pełni syntetyczny olej, zaprojektowany specjalnie dla najnowszej generacji silników Diesla (EURO6) w szczególności dla silników o wysokich osiągach sportowych i luksusowych samochodów.
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Zaprojektowany do pracy w każdych warunkach roboczych. Stworzony w celu spełnienia najnowszych standardów wiodących producentów silników.
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00.
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Ford-Castrol MAGNATEC 0W-20 Diesel to syntetyczny olej silnikowy, który powstał w wyniku współpracy inżynierów obu marek. Jest to produkt oficjalnie polecany przez Forda do stosowania w nowoczesnych silnikach Diesla wymagających specyfikacji Ford WSS-M2C952-A1.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.