BORYGO EKO 5L - gotowy płyn do chłodnicy (zielony)
Wysokiej jakości gotowy płyn do chłodnic na bazie nietoksycznego glikolu propylenowego o wysokiej czystości
Zawiera zestaw dodatków antykorozyjnych, antyutleniaczy, stabilizatorów i środków antypiennych
KOLOR: Zielony
CHARAKTERYSTYKA: •Temperatura krystalizacji -35°C •Skutecznie chroni metale układu chłodzenia przed korozją kawitacyjną, przegrzewaniem i zamarzaniem •Chroni gumowe elementy układu chłodzenia
ZASTOSOWANIE: •układy chłodzenia silników spalinowych przede wszystkim wykonane z aluminium i jego stopów oraz z żeliwa •układy chłodzenia silników spalinowych przede wszystkim wykonane z aluminium i jego stopów oraz z żeliwa
Spełnia normy i specyfikacje: •Znak Trigard (potrójna ochrona: zamarzanie, korozja, środowisko) •Polska Norma PN-C-40007:2000 •Certyfikat na Znak Bezpieczeństwa B •Certyfikat Zgodności
SHELL EesyCare ANTIFREEZ PREMIUM PŁYN DO CHŁODNIC Zielony Płyny do chłodnic Premium Shell 774 C produkt na bazie glikolu monoetylowego. Nie zawiera azotanów, amin ani fosforanów (NAP free) i zapewnia długi okres użytkowania.
K2 KULER -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn chłodniczy, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
K2 KULER -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn chłodniczy, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
K2 KULER LONG LIFE -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn chłodniczy, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
Gotowy do zastosowania płyn chłodniczy na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do - 37° C.
Jest to wolny od boranów, azotynów i fosforanów płyn do obiegów chłodzących w silnikach spalinowych, oparty na 1,2-etanodiolu (glikolu monoetylenowym), który zapewnia bezobsługową ochronę przed korozją i mrozem.