XADO REVITALIZANT EX120 MECHANICZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW I REDUKTORÓW (FOR GEAR BOXES, TRANSFER CASES AND DIFFERENTIALS)
Wariant wzmocniony.
Przeznaczony do zabezpieczania przed zużyciem oraz remontu odnawiającego mechanicznych zespołów transmisji.
Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.
*Odnosząc do produktów XADO: żel-rewitalizant do skrzyń biegów i reduktorów
Podczas obróbki zespołów transmisji mechanicznej, formuje na powierzchniach kół zębatych, wałów, łożysk, synchronizatorów i pozostałych detali metalowo ceramiczne pokrycie. Rezultatem jest przywrócenie geometrii detali.
Rewitalizant stosowany uniwersalnie w mechanicznych, zrobotyzowanych, sekwencyjnych a w tym Direct Shift skrzyniach biegów, skrzyń rozdzielczych, mostów napędowych(mechanizmów różnicowych).
KORZYŚCI:
likwiduje wżery i zadrapania na powierzchniach roboczych;
optymalizuje ślady współpracy zazębień kół zębatych;
zabezpiecza wyraźna oszczędność paliwa(szczególnie w napędach na wszystkie osie);
obniża głośność i drgania zespołów – 10-cio krotnie;
podnosi dokładność zmiany przełożeń;
polepsza dokładność pracy synchronizatorów;
Przy awaryjnym ubytku oleju, pozwala długo(do 1000km) i bezpiecznie eksploatować zespoły napędowe;
Porządek stosowania:
Zawartość strzykawki wprowadzić przez wlew oleju(otwór kontrolny) skrzyni biegów, skrzyni rozdzielczej lub mostu napędowego(vide tablica).
Dozowanie:
Pojemność układu ltr
1 - 2
2 - 5
5 - 8
Ilość aplika torów(8ml)szt.
1
2
3
Etapy
jednorazowo
jednorazowo
jednorazowo
Uwagi:
Rewitalizację uważa się za zakończoną po 50 godz. pracy zespołu (1500km przebiegu)
Charakterystycznym znakiem początku rewitalizacji jest obniżenie głośności w pracy mechanizmu już w pierwszych kilometrach jazdy po zastosowaniu. Jeżeli polepszenie pracy zatrzymało się w jakimś momencie, może to świadczyć o jego dużym zużyciu – niezbędnym jest podwoić zalecaną ilość. Jeżeli po 100-200 km jazdy polepszenie w pracy mechanizmu nie występuje to najprawdopodobniej postawiono niewłaściwą diagnozę.
Rewitalizant jest kompatybilny z wszelkimi rodzajami oleju przekładniowego. Nie wchodzi z nimi w reakcje chemiczne, nie zmienia lepkości oraz innych fizyko-chemicznych właściwości.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w dowolnym, roboczym mechanizmie, jednak gdy zespół znajduje się w stanie krytycznym (zużycie 100%) to bezwzględnie należy wymienić uszkodzone części.
Dodatek do olei przekładniowych z MoS2 jest przeznaczony dla mechanicznych skrzyń biegów, dyferencjałów. Dodatek podwyższa niezawodność eksploatacji i przyczynia się do cichej pracy przekładni.
AMSOIL Slip Lock to dodatek zaprojektowany, aby wyeliminować drgania obudowy przekładni w samochodach osobowych, ciężarówkach wyposażonych w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
Środek, zapobiegający wyciekom oleju ze skrzyń biegów. Jest specjalną kombinacją dodatków do zwiększenia szczelności manualnych skrzyń biegów i mechanizmów różnicowych. Sprawia, że uszczelki stają się znów elastyczne.
Forté Diff & Gear Treatment ułatwia zmianę biegów w skrzyniach ręcznych. Jest to pełni zrównoważony, uzupełniający pakiet dodatków czyszcząco-smarujących, opracowany zgodnie z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi.