XADO MAXIMUM TRANSMISSION - MANUALNE SKRZYNIE BIEGÓW 30 ML
Kondycjoner metalu XADO 1 Stage do skrzyń manualnych, mostów, reduktorów.
Przeznaczony do remontu odnawiającego zespołów przekazania napędu i ich aktywnej ochrony przed zużyciem bezpośrednio podczas pracy samochodu. Dla przekładni samochodów osobowych i dostawczych.
Specjalnie przeznaczony do remontów w manualnych skrzyniach biegów oraz zrobotyzowanych, sekwencyjnych, skrzyniach rozdzielczych, tylnych mostach oraz mechanizmach różnicowych. Jest mieszalny z każdym rodzajem oleju. Nie zaburza jego właściwości. Zawiera budulec który rekonstruuje metal, cząsteczka po cząsteczce. Poprawia pracę synchronizatorów, dzięki czemu biegi będą wchodzić precyzyjniej i lżej. Usuwa szumy, drgania, wydłuża trwałość podzespołów i co najważniejsze w przypadku awaryjnego wycieku oleju można kontynuować jazdę nawet do 1000 km.
Odnawia powierzchnie detali i kompensuje zużycie bieżące,
Likwiduje wżery i zadarcia na powierzchniach roboczych,
Optymalizuje ślady współpracy zazębień kół zębatych,
Obniża poziom szumów i wibracje zespołów,
Polepsza właściwości smarne oleju i charakterystyki tribotechniczne przekładni,
Poprawia pracę synchronizatorów, podnosi dokładność zmiany przełożeń,
Zabezpiecza wyraźne oszczędności paliwa (szczególnie dla napędu 4x4),
Pozwala na dalszą eksploatację przekładni przy awaryjnym ubytku oleju (do 1000 km),
Gwarantuje bezzużyciową ochronę zespołu napędowego przez 100 000 km.
Sposób użycia:
Opakowanie ma zastosowanie do 4 litrów oleju smarnego (większa ilość – proporcjonalnie). Rozgrzej silnik w podzespole samochodu, jadąc około 10 km. Wyłącz silnik i dodaj produkt (przez otwór wlewowy lub kontrolny) do oleju w podzespole np.: skrzyni biegów, przekładni. Uruchom silnik i przejedź samochodem kilka kilometrów. W przypadku rewitalizacji skrzyni biegów, przejedź tyłem 200 metrów.
Uwaga
Temperatura produktu przed aplikowaniem powinna wynosić od 15°C do 40°C
Uniwersalny w stosowaniu tak do mechanicznych, zrobotyzowanych, sekwencyjnych skrzyń biegów, w tym Direct Shift (skrzyń przełożeń bezpośrednich), skrzyń rozdzielczych i mostów (mechanizmów różnicowych). Nie stosować w skrzyniach automatycznych!
Rewitalizacja przebiega w ciągu 1000–1500 km przebiegu. W tym okresie nie zaleca się wymiany oleju.
Powtórne zastosowanie XADO Maximum zaleca się po 100 000 km przebiegu.
Dodatek do olei przekładniowych z MoS2 jest przeznaczony dla mechanicznych skrzyń biegów, dyferencjałów. Dodatek podwyższa niezawodność eksploatacji i przyczynia się do cichej pracy przekładni.
AMSOIL Slip Lock to dodatek zaprojektowany, aby wyeliminować drgania obudowy przekładni w samochodach osobowych, ciężarówkach wyposażonych w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
Środek, zapobiegający wyciekom oleju ze skrzyń biegów. Jest specjalną kombinacją dodatków do zwiększenia szczelności manualnych skrzyń biegów i mechanizmów różnicowych. Sprawia, że uszczelki stają się znów elastyczne.
Forté Diff & Gear Treatment ułatwia zmianę biegów w skrzyniach ręcznych. Jest to pełni zrównoważony, uzupełniający pakiet dodatków czyszcząco-smarujących, opracowany zgodnie z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi.
Przeznaczony do remontu odnawiającego zespołów przekazania napędu i ich aktywnej ochrony przed zużyciem bezpośrednio podczas pracy samochodu. Dla przekładni samochodów osobowych i dostawczych.