Mozliwosci
Po aplikacji Twój samochód znajduje sie pod ochrona XADO.
Podczas eksploatacji silnika najwieksze zuzycie wystepuje w obszarze GMP dla pierscienie-tuleja,, mechanizm rozrzadu(krzywki, popychacze), panewki walu korbowego i rozrzadu.
Rewitalizant zawiera material budujacy, jaki kompensuje zuzycie w tych obszarach. Wynikiem rewitalizacji jest sformowanie gradientowego i wielofunkcyjnego pokrycia z zestawem niezbednych charakterystyk stanu naprezen.
Detale silnika rosna objetosciowo, przywracane sa „setki” i „dziesiatki” jakie byly utracone, zuzyte w procesie eksploatacji. To efekt remontowy. Otrzymane pokrycie posiada unikalne wlasciwosci: wysoka twardosc, wysoka odpornosc na korozje, niska chropowatosc. Gwarantuje sie ze po rewitalizacji te elementy silnika posluza 2-4 razy dluzej.
Rezultatem rewitalizacji silnika jest wyrazny wzrost kompresji i jej wyrównanie w cylindrach, obniza sie zuzycie oleju oraz paliwa, polepsza sie elastycznosc pracy i wybieg auta, odnawiaja sie pompy olejowe, lozyskowanie turbiny, waly i panewki, gladz cylindrów, zanika elipsoidalnosc. Silnik pracuje cicho i bez wibracji. Dzieki rewitalizacji mozna zawsze utrzymac w idealnym stanie.
Wlasciwosci
- odnawia i zabezpiecza przed zuzyciem trace sie detale zlozenia cylinder-tlok, zlozenia tlokowo-korbowego oraz rozrzadu; wyraznie obniza zuzycie paliwa(do 30% na biegu jalowym);
- podnosi do nominalnego cisnienie oleju w ukladzie;
- podnosi i wyrównuje sprezanie w cylindrach;
- podnosi moc silnika, polepsza elastycznosc;
- obniza glosnosc i wibracje do 10 razy;
- przedluza okres eksploatacji 2-3 krotnie;
- chroni silnik przed negatywnymi skutkami zimnych uruchomien;
- polepsza prace silnika juz po 50-100 km jazdy;
- umozliwia eksploatacje silnika przy awaryjnym ubytku oleju – nawet do 300 km;
Porządek stosowania:
Obróbka silnika wykonuje się w trzech etapach
1-szy etap: zawartość aplikatora wprowadzić przez wlew oleju w rozgrzany do temperatury pracy silnik. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5-10 minut.
2-gi etap: wykonać w tym samym porządku jak pierwszy po 100-250 km jazdy.
3-ci etap: przeprowadzić jak poprzednie po przebiegu 100-250 km.
Obróbka uważana jest za zakończoną po przebiegu ok. 1500 km.
Dozowanie:
Uwagi:
Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać;
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)
Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo.
Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.
Konfekcjonowanie:
Aplikator strzykawkowy 8 ml Art. XA10035