- -13%
Indeks: DOD000330
TEC2000 Diesel Injector Cleaner 375ml - zestaw do czyszczenia wtryskiwaczy diesla
Zestaw do czyszczenia wtryskiwaczy w silnikach wysokoprężnych,
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 3 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 2 szt. |
Użyj go, aby przeprowadzić czyszczenie wtryskiwaczy i układu zasilania. Preparat usunie zanieczyszczenia z zaworu EGR, z rowków i pierścieni uszczelniających cylindry, komór spalania i zaworów.
Czyszczenie wtryskiwaczy
Dobrą praktyką w profesjonalnych serwisach samochodowych jest przeprowadzenie procedur:
Dzięki naszemu preparatowi serwis właściwie zlokalizuje problem w układzie i nie będzie tracić czasu na wymianę sprawnych części, które były tylko zanieczyszczone.
Proces spalania w silnikach wysokoprężnych charakteryzuje fakt, że paliwo drobno rozpylone w gorącym powietrzu samoczynnie zapala się w komorach spalania. Im drobniejsze rozpylenie, tym łatwiej zachodzi parowanie niezbędne do zapłonu. Pomiędzy momentem wtrysku, a rzeczywistym wzrostem ciśnienia w komorach spalania, które powoduje zapłon, upływa określony czas. Czas ten nazywa się opóźnieniem zapłonu. Opóźnienie zapłonu w dużej mierze zależy od wielkości wtryskiwanych cząstek paliwa.
Wielkość otworów wtryskiwaczy
Aby wtryskiwane cząstki paliwa były możliwie jak najmniejsze, rozpraszacze paliwa i wtryskiwacze zostały wyposażone w szereg otworów o średnicach do dwunastu mikrometrów. Dlatego tak istotne jest czyszczenie wtryskiwaczy co min.15 tys km. Trzeba pamiętać, że współczesne wtryskiwacze podają paliwo z ciśnieniem do 200 barów.
Dobry skład mieszanki paliwowo-powietrznej można uzyskać tylko wtedy, gdy oprócz dobrego rozproszenia paliwa, powstający wir powietrzny powoduje możliwie optymalny podział cząstek powietrza w komorze spalania. Dzięki ruchowi (wirowi) podział cząsteczek paliwa i powietrza odbywa się w taki sposób, że eliminowane jest nadmierne gromadzenie się cząsteczek paliwa, a tym samym skoki ciśnienia i hałas podczas spalania.
Czystość kolektora ssącego
Zasadniczy wpływ na przepływ powietrza mają zanieczyszczenia kolektora ssącego. Źródłem tych osadów są brudne spaliny, które dostają się tam przez system EGR oraz opary zanieczyszczonego oleju, przedostające się do kolektora przez wentylację skrzyni korbowej (odma).
Powstający w tych warunkach wir powietrza nie jest optymalny i przebieg przygotowania składu mieszanki paliwowo-powietrznej nie jest prawidłowy. Efektem tego jest zwiększenie hałasu, emisja sadzy do otoczenia oraz ostatecznie spadek mocy. Wzrost poziomu zanieczyszczeń jest rejestrowany przez odpowiednie czujniki elektroniczne. Odbierane sygnały pozwalają rozpoznać błędy i podjąć automatyczne działania. Jeżeli mierzone wartości pozostają w obrębie przewidzianych przez konstruktorów norm, to błędy spowodowane przez zanieczyszczenia nie będą rejestrowane.
Trzeba pamiętać, że powstawanie zanieczyszczeń jest naturalnym procesem wynikającym z niepełnego spalania mieszanki. W wyniku tego procesu dochodzi do wytworzenia się cząstek rozpuszczalnych i nierozpuszczalnych jak guma, cząstki stałe i osady (mikroorganizmy). Następnie dochodzi do rozwoju mikroorganizmów w zbiorniku paliwa i do zanieczyszczenia i utleniania diesla w całym układzie paliwowym, włącznie z wtryskiwaczami. Niepełne spalanie wpływa też na zanieczyszczenie układu EGR, kolektora dolotowego, turbosprężarki i katalizatora, a także powstaje nagar w komorach spalania, na pierścieniach tłokowych i w rowkach pierścieni tłokowych.
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner
jest innowacyjnym, profesjonalnym i wysokiej jakości preparatem odpowiadającym normie paliwowej EN 590, zapewniającym m,in. czyszczenie wtryskiwaczy. Trudny rozruch silnika diesla wynika z różnych powodów. Np. jedną z przyczyn, które powodują, że diesel nie chce odpalić zimą jest parafina, która wytrąciła się w pompie i filtrze paliwa. Inną przyczyną mogą być zanieczyszczone wtryskiwacze powodujące problem z uruchomieniem diesla, które przez swoją nieefektywną pracę zmniejszają moc silnika. Nasz preparat kompleksowo oczyszcza wszystkie podzespoły silnika diesla w tym zapewnia najbardziej istotne czyszczenie wtryskiwaczy. Spalając się w komorze nie pozostawia cząstek popiołu. Stosowany wg poniżej podanych wskazówek skutecznie usuwa wszelkie kłopoty z rozruchem diesla.
W procesie czyszczenia wszystkich rodzajów układów paliwowych silników diesla, gdy Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest dodawany do oleju napędowego, mieszanina tych dwóch płynów stale odpowiada normie EN 590 i nie powoduje powiększania się zanieczyszczeń w filtrze cząsteczek stałych, na skutek bezpopiołowego spalania mieszanki.
Proces czyszczenia wtryskiwaczy oraz komór spalania, rowków i pierścieni uszczelniających cylindry polepszy moc i efektywność pracy silnika, a przez to usunie problem z rozruchem diesla.
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner przywróci właściwy wtrysk paliwa i pobór powietrza, optymalizując spalanie i skład gazów wydechowych, zapewniając silnikom pracę zgodną z właściwymi normami emisji spalin. Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olei napędowych, włącznie z bio-paliwami, city-dieslem, paliwem bezsiarkowym i czystym olejem roślinnym.
PROFILAKTYCZNIE (we własnym zakresie)
NAPRAWCZO
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł | |
InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł | |
DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
Indeks: DOD000330
Zestaw do czyszczenia wtryskiwaczy w silnikach wysokoprężnych,
Indeks: DOD000378
Czyszczenie wtryskiwaczy bezpośrednio z pominięciem zbiornika pojazdu.
Indeks: PŁY000026
Diesel Spülung Dodatek do czyszczenia układu wtryskowego.Usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania. Rozwiązuje problemy związane z nierównomierną pracą silnika.
Indeks: DOD000211
Czyszczenie wtrysków zalecane do wszystkich silników wysokoprężnych
Indeks: PŁY000499
Trwale usuwa nawet najmniejsze cząstki zanieczyszczeń w całym systemie. Zalecany dla samochodów o wydłużonym terminie serwisu. Wiąże szkodliwą wilgoć.
Indeks: DOD000293
K2 DIESEL - profesjonalny dodatek do oleju napędowego. Czyści i poprawia kondycję układów paliwowych w wysokoprężnych silnikach Diesel.
Indeks: DOD000443
Płyn do napełniania filtra paliwa pozwala na czyszczenie układu wtryskowego silników Diesla. Płyn należy stosować zamiast oleju napędowego w czasie wymiany filtra paliwa. Pozwala na szybkie oraz skuteczne oczyszczenie układu zasilania.
Indeks: PŁY000423
K2 DIESEL DICTUM to środek usuwający wszystkie zabrudzenia oraz nagary tworzące się w układzie paliwowym silników wysokoprężnych.
Indeks: DOD000015
Pro-Line Diesel System Reniger Dodatek o właściwościach czyszczących do oleju napędowego. Pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa oraz redukuje emisje szkodliwych substancji.
Indeks: PŁY000518
Środek do czyszczenie wtryskiwaczy diesla common rail K2 DIESEL DICTUM to uniwersalny preparat usuwający wszystkie zabrudzenia oraz nagary tworzące się w układzie paliwowym silników wysokoprężnych.
Indeks: WYNNS-46754
Czyści pompy i wtryskiwacze, pokrywa je warstwą smaru.
Indeks: 31563
Dodatek do oleju napędowego czyszczący turbosprężarkę.
Indeks: DOD000371
Forté Diesel Injector Treatment jest skuteczny względem wszystkich rodzajów systemów wtryskowych w tym Comman Rail i pompowtryskiwaczy.
Indeks: DOD000145
Amsoil Diesel Injector Clean - Jest doskonałym środkiem czyszczącym i polepszającym smarowanie wszystkich układów zasilania w silnikach wysokoprężnych.