MOTUL Gearbox 80w90 1L- olej przekładniowy do skrzyń i mostów
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi.
Zalecany szczególnie do przekładni hipoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
Zastosowanie MOTUL Gearbox 80w90:
Szczególnie polecany w „głośnych” skrzyniach biegów. Do wszystkich skrzyń biegów i hipoidalnych tylnych mostów bez blokady mechanizmu różnicowego. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu różnicowego zaleca się stosowanie MOTUL 90 PA lub HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów, zaleca się stosowanie MOTUL DEXRON IID, lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Spełnia wymagania producentów SAE 80W-90.
Własności MOTUL Gearbox 80w90:
STANDARDY: API GL4 i GL5/MIL-L-2105D APROBATY: Bardzo wysoka moc smarowania zmniejszająca tarcie i zużycie. Dwusiarczek molibdenu zapewnia bardzo dużą odporność w trudnych warunkach użytkowania. Stabilność filmu w wysokich temperaturach. Zawiera dodatki EP (Extreme Pressure), dodatki antykorozyjne i antypienne.
Zalecenia MOTUL Gearbox 80w90:
Zmiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i sposobu użytkowania.
Olej przekładniowy o lepkości 80W90 klasy GL-5. Shell Spirax S3 AX jest olejem zapewniającym oszczędność paliwa, opracowanym specjalnie pod kątem wymagań najnowszych konstrukcji układów przeniesienia napędu.
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń
Nowoczesny mineralny olej przekładniowy. Zalecany także do przekładni stożkowych, uszlachetniony dodatkami uodporniającymi na duże naciski (EP), dzięki temu daje znakomitą ochronę przed zużyciem.
Shell Spirax S2 A jest olejem przekładniowym o szerokim zastosowaniu w wielu rodzajach mostów napędowych stosowanych w pojazdach pracujących w trudnych warunkach
Mannol Hypoid 80W90 GL-5 - wielosezonowy wysokiej jakości olej przekładniowy na bazie mineralnej do bardzo obciążonych hipoidalnych przekładni zębatych.
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.