MILLERS OILS Motorsport CRX LS 75w90 NT+ 1L syntetyczny olej przekładniowy do skrzyni biegów i dyfra
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction). Dodatkowa ochrona przeciw uderzeniom przy zmianie biegów (shock protection) w skrzyniach kłowych.
Stosowanie MILLERS OILS CRX LS 75w90 NT+:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów i dyferencjałach wymagających oleju z dodatkami dla szper płytkowych. Skrzynie manualne ze szperami, zsynchronizowane, kłowe, sekwencyje, skrzynie reduktorowe, dyferencjały hipoidalne bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions, Samsonas, KAPS.
Korzyści MILLERS OILS CRX LS 75w90 NT+:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
olej zawierający modyfikatory tarcia, który jednocześnie minimalizuje straty mocy
wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna
bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego oraz odporność na uderzenia
znakomita ochrona płytek w szperach
może być stosowany także w dyferencjałach bez szper
Parametry MILLERS OILS CRX LS 75w90 NT+:
API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-02B, ZF TE-ML-05D (limited slip), ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B, ZF TE-ML-19C, ZF TE-ML-21B Lepkość SAE…75w90 Gęstość przy 15 C…0,856 Lepkość kinematyczna w 100 C…14,1 cSt Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 80000 mPas
CASTROL Transmax Manual Transaxle 75w90 1L jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym w lepkości SAE 75W-90 wzbogacony pakietem podnoszącym ochronę ponad wymagania API GL-4. Zaaprobowany w VW 501.50 i odpowiedni do konwencjonalnych skrzyń biegów, zblokowanych z przekładnią główną, skrzyń rozdzielczych i innych aplikacji wymagających oleju zgodnego z...
Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.
Może być stosowany we wszystkich (hipoidalnych) skrzyniach biegów i zblokowanych układach napędowych typu transaxle, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego typu API GL-5
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, wielofunkcyjny olej przekładniowy. Odpowiedni do stosowania w osiach napędowych oraz skrzyniach rozdzielczych, zarówno bez jak i wyposażonych w mechanizm o zwiększonym tarciu.
RAVENOL Getriebeoel TSG 75W-90 jest półsyntetycznym olejem wielofunkcyjnym, stworzonym na bazie wysokiej jakości syntetycznych olei podstawowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, do skrzyń biegów pracujących pod największym obciążeniem.
RAVENOL Getriebeoel TGO SAE 75W-90 API GL 5 jest półsyntetycznym olejem smarowym do przekładni mechanicznych przygotowanym na bazie najwyższej jakości olejów rafinowanych rozpuszczalnikami i syntetycznych olejów bazowych
Mobilube 1 SHC 75W-90 to wysokiej jakości olej przekładniowy, opracowany w oparciu o SYNTETYCZNE oleje bazowe i najnowszą technologię dodatków uszlachetniających.
RAVENOL Getriebeoel TSG 75W-90 jest półsyntetycznym olejem wielofunkcyjnym, stworzonym na bazie wysokiej jakości syntetycznych olei podstawowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, do skrzyń biegów pracujących pod największym obciążeniem.