Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją.
Zastosowanie:
Uniwersalne zastosowanie w przekładniach i dyferencjałach. Należy zawszy kierować się wskazaniami producenta pojazdu.
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, wielofunkcyjny olej przekładniowy. Odpowiedni do stosowania w osiach napędowych oraz skrzyniach rozdzielczych, zarówno bez jak i wyposażonych w mechanizm o zwiększonym tarciu.
Olej przekładniowy do przekładni, które wymagają olejów z poniższymi specyfikacjami i aprobatami: API GL 4+ ; Ford ESD M2C175-A, VW 501.50 (G50) ;ZF TE-ML 02D/ 08A.
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
Castrol Transmax Manual Multivehicle 75W-90, z technologią Smooth Drive Technology TM, jest w pełni syntetycznym olejem do manualnych skrzyń biegów w lepkości SAE 75W-90 dedykowanym do większości aplikacji wymagających API GL-4.
RAVENOL Getriebeoel TGO SAE 75W-90 API GL 5 jest półsyntetycznym olejem smarowym do przekładni mechanicznych przygotowanym na bazie najwyższej jakości olejów rafinowanych rozpuszczalnikami i syntetycznych olejów bazowych
Wielozakresowy olej przekładniowy do uniwersalnego zastosowania. Olej przekładniowy typu "total drive line" (TDL) jest najlepszy do smarowania wszystkich elementów układu napędowego.
Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.