
Indeks: OLE001977
MOTUL Trans Lube SAE90 350ml - Mineralny olej do spodzin
Mineralny antyemulsyjny olej przekładniowy , opracowany specjalnie do smarowania przekładni w silnikach łodzi motorowych.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 5 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
Olej Technosythese do spodziny.
Wyprodukowany w technologii Technosythese, antyemulsyjny olej przekładniowy specjalnie opracowany w celu smarowania przekładni silników zaburtowych. Znakomite własności smarne zmniejszają tarcie i zużycie przekładni. zmniejsza hałaśliwość pracy przekładni. Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, przeciwpienne, przeciwkorozyjne. Doskonała odporność na tworzenie emulcji. Zalecany do silników: EVINRUDE, FORCE, JOHNSON, MARINER, MERCURY, SEAGULL, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA
Klasa lepkości: 75w90.
Tubka: 1000 ml.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
Indeks: OLE001977
Mineralny antyemulsyjny olej przekładniowy , opracowany specjalnie do smarowania przekładni w silnikach łodzi motorowych.
Indeks: OLE001379
Uniwersalny, energooszczędny, całoroczny, syntetyczny olej przekładniowy ostatniej generacji do wszystkich typów ręcznych skrzyń biegów.
Indeks: OLE002610
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej przekładniowy do przekładni hipoidalnych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz innych pojazdów i maszyn pracujących w bardzo trudnych warunkach, w których producent zaleca olej klasy GL-5 wg API.
Indeks: OLE001552
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
Indeks: OLE003046
MOPAR Synthetic Gear & Axle 75W90 0,946L - olej przekładniowy do skrzyni biegów manualnej i mostu
Indeks: OLE000340
Olej przekładniowy do przekładni, które wymagają olejów z poniższymi specyfikacjami i aprobatami: API GL 4+ ; Ford ESD M2C175-A, VW 501.50 (G50) ;ZF TE-ML 02D/ 08A.
Indeks: OLE001414
Oleje przekładniowe Valvoline zostały stworzone by zapewnić maksymalną ochronę i doskonałe działanie przekładni.
Indeks: OLE000906
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy, o niskim współczynniku tarcia.
Indeks: OLE000765
Olej Shell Spirax S4 G 75W-90 to syntetyczny olej do skrzyń biegów koncernu Volkswagen.
Indeks: 7966-5L
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
Indeks: OLE001240
Może być stosowany we wszystkich (hipoidalnych) skrzyniach biegów i zblokowanych układach napędowych typu transaxle, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego typu API GL-5
Indeks: 1222102-001-01-999
RAVENOL Getriebeoel LS SAE 75W-90 jest półsyntetycznym środkiem smarnym przygotowanym na bazie wysokiej jakości olejów rafinowanych rozpuszczalnikiem oraz syntetycznych olejów bazowych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
Indeks: 866904
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w samochodach osobowych, użytkowych, ciężarowych oraz autobusach, których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 o lepkości SAE 75W-90.
Indeks: OLE003205
K2 75W-90 GL5 GL4 1L najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany z wykorzystaniem najnowszej technologii "NANOTECH".
Indeks: OLE000341
Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.
Wyprodukowany w technologii Technosythese, antyemulsyjny olej przekładniowy specjalnie opracowany w celu smarowania przekładni silników zaburtowych.