Olej przekładniowy Technosynthese® specjalnie opracowany do pojazdów francuskich.
Do skrzyń biegów i i innych przekładni bez blokady mechanizmu różnicowego. Zapewnia szczególnie łatwą zmianę biegów i zmniejszenie zużycia paliwa. Zalecany szczególnie do skrzyń biegów samochodów francuskich marki Renault, Citroen i Peugeot.
Własności MOTUL Motylgear 75w80:
STANDARDY: API GL-4 - API GL-5 - MIL-L-2105 D
Olej przekładniowy do obciążonych skrzyń biegów, którego baza została wzmocniona syntetycznymi dodatkami w celu zapewnienia lepszej odporności na wysokie temperatury i dłuższej żywotności. Utrzymuje się w klasie lepkości 80 po 20 godzinach testów na ścinanie wymaganym przez STANDARD SAE J 306 (z lipca 1998).
Bardzo wysoka moc smarowania obniża tarcie i ścieranie.
Klasa lepkości 80 w wysokich temperaturach obniża opór skrzyni biegów a tym samym zużycie paliwa.
Płynny w niskich temperaturach pozwala na łatwiejszą zmianę biegów przy zimnej skrzyni.
Potrzeba mniejszej siły do zmieniania biegów.
Nieszkodliwy dla wszelkich typów uszczelnień stosowanych w skrzyniach biegów.
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
Syntetyczny olej przekładniowy nowej generacji do 5- oraz 6-biegowych przekładni m.in. marek BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda oraz ZF.
RAVENOL GETRIEBEÖL PSA SAE 75W-80 jest uniwersalnym, półsyntetycznym olejem wielosezonowym przeznaczonym do przekładni mechanicznych o specjalnych właściwościach EP (Extreme Pressure)
Syntetyczny olej przekładniowy nowej generacji do 5- oraz 6-biegowych przekładni m.in. marek BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda oraz ZF.
Castrol Transmax Manual V 75W-80* z technologią Smooth Drive Technology™ jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym dostarczającym znakomitej ochrony przeciwzużyciowej opracowanej w klasyfikacji API GL-4.
Olej przekładniowy Hipospec GL-5 75W/80 Semisynthetic otrzymywany jest z rafinowanych olejów mineralnych oraz baz syntetycznych uzupełnionych pakietem dodatków uszlachetniających, który zapewnia doskonałe własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkorozyjne i antyutleniające.