MILLERS OILS Motorsport CRX 75w140 NT+ 1L syntetyczny olej przekładniowy do skrzyni biegów i dyfra
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty” do mocno obciążonych aplikacji. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z odpornymi na ścinanie modyfikatorami lepkości oraz najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
Stosowanie MILLERS OILS CRX 75w140 NT+:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów, które są mocno obciążone, lub pracują w trudnych warunkach, jak np. wyścigi długodystansowe w samochodach o dużej mocy i momencie obrotowym. Skrzynie manualne, zsynchronizowane, kłowe sekwencyjne, skrzynie reduktorowe, dyferencjały hipoidalne bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5. Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions. Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych należy stosować CRX LS 75w140 NT+
Korzyści MILLERS OILS CRX 75w140 NT+:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna
bardzo niski współczynnik tarcia redukuje temperaturę pracy skrzyni
bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego wydłuża żywotność komponentów
redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy
pomaga rozwiązać problemy ze skrzynią biegów w wyczynowych samochodach rajdowych
znakomity do dyferencjałów bez szper
Parametry MILLERS OILS CRX 75w140 NT+:
API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B Lepkość SAE…75w140 Gęstość przy 15 C…0,887 Lepkość kinematyczna w 100 C…24,8 cSt Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 105000 mPas
Wysokiej jakości olej przekładniowy wyprodukowany z bazy syntetycznej oraz najwyższej jakości dodatków, charakteryzuje się odpornością na duże naciski.
RAVENOL Getriebeoel SLS SAE 75W-140 GL 5 LS jest wielosezonowym, syntetycznym olejem klasy GL-5 przeznaczonym do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych, manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych oraz przekładni zębatych walcowych i stożkowych w pojazdach i maszynach, a także do przekładni kierowniczych, gdzie dodatkowo wymagane są właściwości...
Mannol Maxpower 4x4 75W-140 GL-5 - w pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej przekładniowy do smarowania wszystkich typów mechanizmów różnicowych, włączając te z wyższym tarciem gdzie używany jest "ASR Oil API GL5"
AMSOIL Severe Gear to 100% syntetyczny olej przekładniowy o najmocniejszym pakiecie przeciwzatarciowym (EP) na rynku. Specjalnie opracowany do wymagających zadań, takich jak holowanie przyczep, przewożenie ciężkich ładunków, jazda terenowa z napędem 4x4, jazda wyścigowa.
W pełni syntetyczny olej do przekładni zębatych hipoidalnych, opracowany do użytku w mechanizmach różnicowych konwencjonalnych i o ograniczonym poślizgu. Wykazuje wysoką wydajność w samochodach wyczynowych wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu.
RAVENOL Getriebeoel SLS SAE 75W-140 GL 5 LS jest wielosezonowym, syntetycznym olejem klasy GL-5 przeznaczonym do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych, manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych oraz przekładni zębatych walcowych i stożkowych w pojazdach i maszynach, a także do przekładni kierowniczych, gdzie dodatkowo wymagane są właściwości...