Mannol Maxpower 4x4 75W-140 GL-5 - w pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej przekładniowy do smarowania wszystkich typów mechanizmów różnicowych, włączając te z wyższym tarciem gdzie używany jest "ASR Oil API GL5". Zapewnia ochronę przed zużyciem. Jest specjalnie zaprojektowany dla bardzo obciążonych przekładni samochodów sportowych i samochodów z napędem na 4 koła.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka
Metoda
Jednostka
Wartość
Gęstość w 15 °C
D 1298
kg/m³
867
Lepkość w -40 °C
D 2983
CP
150000
Lepkość w 100 °C
D 445
CSt
24,3
Lepkość w 40 °C
D 445
CSt
224,9
SAE-klasa
75W-140
Temperatura krzepnięcia
D 97
°C
-35
Temperatura zapłonu COC
D 92
°C
195
Wskaźnik lepkości
D 2270
135
Firma Mannol zastrzega sobie prawo do zmian technicznych.
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom: SAE 75W-140 API GL 5 LS MIL-L 2105 D
AMSOIL Severe Gear to 100% syntetyczny olej przekładniowy o najmocniejszym pakiecie przeciwzatarciowym (EP) na rynku. Specjalnie opracowany do wymagających zadań, takich jak holowanie przyczep, przewożenie ciężkich ładunków, jazda terenowa z napędem 4x4, jazda wyścigowa.
W pełni syntetyczny olej do przekładni zębatych hipoidalnych, opracowany do użytku w mechanizmach różnicowych konwencjonalnych i o ograniczonym poślizgu. Wykazuje wysoką wydajność w samochodach wyczynowych wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu.
RAVENOL Getriebeoel SLS SAE 75W-140 GL 5 LS jest wielosezonowym, syntetycznym olejem klasy GL-5 przeznaczonym do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych, manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych oraz przekładni zębatych walcowych i stożkowych w pojazdach i maszynach, a także do przekładni kierowniczych, gdzie dodatkowo wymagane są właściwości...
Wysokiej jakości olej przekładniowy wyprodukowany z bazy syntetycznej oraz najwyższej jakości dodatków, charakteryzuje się odpornością na duże naciski.
RAVENOL Getriebeoel SLS SAE 75W-140 GL 5 LS jest wielosezonowym, syntetycznym olejem klasy GL-5 przeznaczonym do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych, manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych oraz przekładni zębatych walcowych i stożkowych w pojazdach i maszynach, a także do przekładni kierowniczych, gdzie dodatkowo wymagane są właściwości...