MOTUL 8100 X-CESS 5W-40 to zaawansowany, syntetyczny olej silnikowy przeznaczony dla mocnych i nowoczesnych samochodów z silnikami benzynowymi i Diesla o dużej pojemności. Jest to produkt wielozadaniowy, idealny również do pojazdów na gwarancji, w pełni kompatybilny z katalizatorami.
Kluczowe Korzyści:
Wszechstronne zastosowanie: Idealny do silników benzynowych i Diesla.
Doskonała ochrona i trwałość: Spełnia rygorystyczne normy ACEA A3/B4 i API SERVICE SN, gwarantując wyjątkową czystość silnika i odporność na wzrost lepkości.
Wydłużone interwały wymiany: Aprobata MERCEDES-BENZ MB 229.5 oraz GM LL-B-025 (Diesel) zapewnia doskonałą odporność na starzenie i film olejowy, umożliwiając dłuższe okresy między wymianami.
Poprawa ekonomii paliwowej: Norma MB 229.5 potwierdza 1.7% poprawę efektywności paliwowej w porównaniu do oleju referencyjnego.
Zwiększona stabilność termiczna: Specyfikacje PSA B71 2296 oraz RENAULT RN0700 / RN0710 zapewniają wysoką odporność na wysokie temperatury, zapobiegając powstawaniu szlamu.
Specyfikacje i Aprobacje (OEM):
Ten olej posiada szeroki wachlarz aprobat, co czyni go uniwersalnym wyborem dla wielu marek:
Standardy: ACEA A3/B4, API SERVICE SN.
BMW: LL-01 (dla roczników do końca 2018 r.).
CHRYSLER: MS 12991.
FIAT: 9.55535-H2, 9.55535-M2, 9.55535-N2, 9.55535-Z2 (dla aut do lipca 2007 r.).
GENERAL MOTORS: GM LL-B-025 (Diesel).
MERCEDES-BENZ: MB 226.5, MB 229.5.
PORSCHE: A40 (dla większości silników Porsche, z wyjątkiem Cayenne V6 i Diesla).
PSA Groupe: PSA B71 2296.
RENAULT: RN0710, RN0700.
VW: 502 00 505 00 (dla silników benzynowych i Diesla bez pompowtryskiwaczy i DPF, ze stałymi interwałami wymiany).
Ważne Informacje:
Lepkość SAE: 5W-40
Może być mieszany z innymi olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
Zawsze sprawdzaj instrukcję obsługi pojazdu przed użyciem oleju.
Wybierając MOTUL 8100 X-CESS 5W-40, stawiasz na sprawdzoną jakość i zaawansowaną technologię, która zapewni Twojemu silnikowi najwyższą ochronę i optymalne osiągi przez cały okres eksploatacji.
CASTROL MAGNATEC DIESEL DPF 5W40 jest odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA C3, API CF lub wcześniejszych specyfikacji w lepkości SAE 5W-40 oraz zgodności z filtrami cząstek stałych DPF.
Wysokiej jakości olej silnikowy. Zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach. Do silników benzynowych, LPG i wysokoprężnych.
RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy dedykowany do samochodów osobowych i lekkich dostawczych o zapłonie samoczynnym. Świetna kompozycja wysokojakościowych olejów bazowych z idealnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających zapewnia bezawaryjną pracę silnika przy zachowaniu doskonałych parametrów oleju.
Olej syntetyczny przeznaczony do silników wysokoprężnych bez filtra cząstek stałych DPF oraz silników benzynowych marki Renault wyposażonych w turbosprężarkę.
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.