Indeks: OLE001049
SHELL Helix HX7 5W40 1L - półsyntetyczny olej silnikowy
Olej silnikowy w technologii syntetycznej – utrzymuje silnik w czystości i zapewnia wydajną jazdę
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 10 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 17 szt. |

MOTUL 8100 X-CESS 5W-40 to zaawansowany, syntetyczny olej silnikowy przeznaczony dla mocnych i nowoczesnych samochodów z silnikami benzynowymi i Diesla o dużej pojemności. Jest to produkt wielozadaniowy, idealny również do pojazdów na gwarancji, w pełni kompatybilny z katalizatorami.
Ten olej posiada szeroki wachlarz aprobat, co czyni go uniwersalnym wyborem dla wielu marek:
Wybierając MOTUL 8100 X-CESS 5W-40, stawiasz na sprawdzoną jakość i zaawansowaną technologię, która zapewni Twojemu silnikowi najwyższą ochronę i optymalne osiągi przez cały okres eksploatacji.
| Klasa lepkości | 5W40 | Olej tworzący nieco grubszy i bardziej wytrzymały film olejowy niż 5W-30, co zapewnia lepszą ochronę przy dużym obciążeniu i wysokich temperaturach. Często wybierany do starszych silników lub aut z turbodoładowaniem, ponieważ lepiej uszczelnia jednostkę napędową i pomaga ją wyciszyć. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM LL B 025 | |
| Aprobaty | BMW Longlife-01 (LL-01) | Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych. |
| Aprobaty | PSA B71 2296 | |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | Mercedes 229.5 | Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy). |
| Aprobaty | Mercedes 226.5 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-H2 | |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-M2 | |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-N2 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 1L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE001049
Olej silnikowy w technologii syntetycznej – utrzymuje silnik w czystości i zapewnia wydajną jazdę
Indeks: OLE000688
Millers Oils EE Performance C3 5w40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy performance typu MID SAPS, stworzony dla nowoczesnych silników benzynowych, wysokoprężnych oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002399
Petro-Canada Synthetic 5W-40 to gwarantujący oszczędność paliwa syntetyczny olej silnikowy, stworzony w oparciu o wysokiej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz system zaawansowanych dodatków.
Indeks: OLE001235
SELENIA WR 5W40 5L to Olej na bazie wyselekcjonowanych składników syntetycznych do silników diesel ssących i turbosprężarkowych wyposażonych w komorę wstępnego spalania i wtrysk bezpośredni
Indeks: OLE002448
QUALITIUM Protec 5W40 to Syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych.
Indeks: OLE002835
Stosowany w samochodach osobowych i dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianiami oleju.
Indeks: OLE000457
Mobil Super 3000 5W40 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników
Indeks: OLE000160
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL
Indeks: 1111130-004-01-999
RAVENOL VSI SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE002146
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Indeks: OLE000238
Olej Castrol Edge 5W40 jest olejem wytworzonym w syntetycznej technologii odpowiednim dla silników benzynowych i diesla gdzie rekomendowany jest poziom API SN/CF, ACEA C3.
Indeks: OLE002808
Olej syntetyczny przeznaczony do silników wysokoprężnych bez filtra cząstek stałych DPF oraz silników benzynowych marki Renault wyposażonych w turbosprężarkę.
Indeks: OLE000689
Olej silnikowy Valvoline SynPower MST C3 5W-40 to w pełni syntetyczny środek smarny klasy premium, opracowany specjalnie w celu zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony w każdych warunkach pracy. Jego zaawansowana formuła została zatwierdzona przez czołowych producentów OEM, co czyni go idealnym wyborem dla kierowców poszukujących niezawodności i...
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 1L. Syntetyczny olej silnikowy do benzyny i Diesla. Posiada aprobaty MB 229.5, VW 502 00, BMW LL-01, Porsche A40.