Syntetyczny olej motocyklowy MOTUL 300V Factory Line Ester 4T 15w50 4L Road Racing do silników czterosuwowych
W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych.
Właściwości MOTUL 300V Factory Line Ester 4T 15w50:
Lepkość: 15W50
Klasyfikacja API: SL / SJ / SH / SG
Olej w pełni syntetyczny na bazie podwójnych estrów
Olej zawiera specjalne dodatki zapewniające doskonałą ochronę zębatek
Przeznaczony głównie do motocykli z wysilonymi silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, motocykle wyścigowe cross, enduro, super sporty, nakedy i inne, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów
Spełnia wszystkie normy powyżej wymaganych standardów
Referencje: Alstare Word SuperSport, National Moto Endurance, Suzuki Word MX
Zastosowanie MOTUL 300V Factory Line Ester 4T 15w50:
Technologia podwójnych estrów umożliwia zwiększenie mocy silnika o 3%. Testy tribologiczne wykazały niski współczynnik tarcia badanych polimerów i złożonych estrów. -
Niski współczynnik tarcia zmniejsza tarcie wewnątrz silnika, a w konsekwencji zwiększa jego moc.
Ochrona skrzyni biegów: odporność zwiększona o 66%, potwierdzone 20- godzinnym testem KRL (CECE L-45-A-99) – test smarów skrzyń biegów, 10 razy dokładniejszy od testu Boscha.
Dodatkowa moc na tylnym kole: ulepszona praca mokrego sprzęgła.
Olej nadaje się do wszystkich pojemności silników, do użytku w ruchu miejskim i poza miejskim oraz na drogi nieutwardzone
Pojazdy/motocykle terenowe, enduro, trial
Motocykle z silnikami czterosuwowymi, z /bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem
Silniki spełniające normy EURO 2 lub EURO 3, wyposażone w katalizator, wtrysk paliwa
Ulepszona praca mokrego sprzęgła potwierdzona oraz sprawdzona testem JASO T904
Zalecenia MOTUL 300V Factory Line Ester 4T 15w50:
Olej można mieszać z olejami półsyntetycznymi i mineralnymi
Wymiana oleju: Dostosować do własnego zapotrzebowania
Szczegóły produktu
OLE000422
7 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
5W40
Rodzaj oleju
SYNTETYCZNE
Pojemność
4L
Przeznaczenie
SILNIKI 4-SUWOWE
Sposoby dostawy
Nazwa
Czas wysyłki
Cena
InPost Paczkomaty 24/7
Dostawa w 24-48h
13,99 zł
InPost - Kurier
Dostawa w 24-48h
15,99 zł
ORLEN Paczka
Dostawa w 24h od dnia nadania
7,99 zł
DPD - Kurier
Dostawa w 24-48h
18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska)
Białystok ul. Hetmańska 70
Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska)
Białystok ul. Rycerska 1
Za darmo!
Producent Motul119 Boulevard Félix Faure93300
AubervilliersFrancjainfo@motul.fr
Przeznaczony głównie do motocykli z wysilonymi silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, motocykle wyścigowe cross, enduro, super sporty, nakedy i inne, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów
Syntetyczny olej zapewniający maksymalne osiągi czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących w warunkach najwyższych obciążeń. Olej polecany do silników motocykli wyścigowych.
Jest to najlepszy olej o wysokich parametrach do silników 4-suwowych motocykli i quadów. Zawiera mieszankę syntetycznych olejów na bazie estrów, które zapewniają najlepszą ochronę jaką nasi klienci mogą nabyć dla produktów Yamaha.
Syntetyczny olej zapewniający maksymalne osiągi czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących w warunkach najwyższych obciążeń. Olej polecany do silników motocykli wyścigowych.
Shell Advance 4T AX7 (poprzednia nazwa Shell Advance VSX 4) jest pół syntetycznym olejem opracowanym specjalnie do smarowania nowoczesnych, wysokoobrotowych, czterosuwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
Przeznaczony głównie do motocykli z wysilonymi silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, motocykle wyścigowe cross, enduro, super sporty, nakedy i inne, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów
Przeznaczony głównie do motocykli z wysilonymi silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, motocykle wyścigowe cross, enduro, super sporty, nakedy i inne, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów