ORLEN PLATINUM Ultor CG-4 15W40 20L - olej silnikowy do aut ciężarowych
Charakterystyka PLATINUM Ultor CG-4 15W40:
Mineralny, wielosezonowy olej typu SHPDO do mocno wysilonych silników wysokoprężnych.
PLATINUM Ultor CG-4 15W40 zapewnia:
• wysoką czystość silnika, • minimalizację zużycia silnika, • zapobieganie powstawaniu sadzy, • zapobieganie zakleszczaniu się pierścieni tłokowych, • doskonałą odporność na utlenianie, • wydłużenie okresu eksploatacji oleju
Zastosowania PLATINUM Ultor CG-4 15W40:
PLATINUM ULTOR CG-4 15W – 40 jest nowoczesnym olejem silnikowym typu SHPDO (Super High Performance Diesel Oil), przeznaczonym do smarowania silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, autobusach pracujących w trudnych warunkach oraz sprzęcie budowlanym. Jest olejem zalecanym przez czołowych producentów samochodów do obciążonych silników wysokoprężnych spełniających wymagania norm Euro III, II, I. Posiada doskonałe własności przeciwzużyciowe, antykorozyjne, gwarantuje wydłużenie okresu eksploatacji, a także zapobiega zakleszczaniu się pierścieni tłokowych.
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu
Shell Rimula R4 X zawiera wyselekcjonowane dodatki dobrane tak, aby zapewniać potrójne zabezpieczenie mające na celu poprawę trwałości silnika i oleju w trzech krytycznych obszarach: kontrola korozji i powstających kwasów, zmniejszenie zużycia silnika i zmniejszenie ilości powstających osadów.
Oleje Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochodów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Mobil Delvac MX 15W-40 to najwyższej jakości olej mineralny do wysokoobciążonych silników Diesla, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników i przyczynia się do wydłużenia trwałości silnika.
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.
Shell Rimula R4 X zawiera wyselekcjonowane dodatki dobrane tak, aby zapewniać potrójne zabezpieczenie mające na celu poprawę trwałości silnika i oleju w trzech krytycznych obszarach: kontrola korozji i powstających kwasów, zmniejszenie zużycia silnika i zmniejszenie ilości powstających osadów.