DURON UHP 10W-40 półsyntetyczny olej silnikowy 4- stara nazwa XL
DURON XL 10W-40 został wykonany w technologii syntetycznej i jest olejem wykazującym wyjatkową odporność na ekstremalne warunki eksploatacji pojazdów, zarówno na autostradach jak i w pracach off road. Charakteryzuje się nizawodnoscią, uniwersalnością oraz posiada zdolność dyspresji sadzy. Może być stosowany w silnikach Diesla, benzynowych oraz zasilanych gazem LPG i CNG. DURON XL 10W-40 został skonstruowany w oparciu o system specjalnych dodatków oraz syntetyczną baze HT o czystości 99,9%.
Kategoria API CK-4 zastępuje dotychczasową kategorię CJ-4. Wprowadzana jest nowa kategoria API FA-4 głównie dla zaawansowanych silników Diesla nowej generacji produkowanych od 2017 roku. Oleje silnikowe klasy API CK-4 są odpowiednie dla większości silników wyprodukowanych przed 2017 i zastępują poprzednie klasy API C.
Przeznaczone są one zarówno dla pojazdów w ruchu drogowym, jak i do zastosowań poza drogowych.
W porównaniu do poprzednich kategorii API olejów silnikowych oleje CK-4 (oraz FA-4) wykazują: • podwyższoną odporność na utlenianie - co przekłada się na skuteczniejszą ochronę silnika, oszczędność zużycia paliwa oraz wydłużenie przebiegów między wymianami, • podwyższoną kontrolę napowietrzania, co poprawia skuteczność działania flmu smarowego i zwiększa ochronę elementów silnika przed ścieraniem, • podwyższoną odporność na ścinanie co poprawia trwałość flmu smarowego, zachowuje osiągi oleju w stanie „jak nowy” i zapewnia skuteczne smarowanie przy największych obciążeniach. Petro Canada realizując swoje motto „Wyznaczamy standardy jakości”, jako jeden z pierwszych producentów oferuje oleje, które nie tylko spełniają wymagania nowych norm, ale znacząco je przekraczają.
DURON XL 10W-40 został wykonany w technologii syntetycznej i jest olejem wykazującym wyjatkową odporność na ekstremalne warunki eksploatacji pojazdów, zarówno na autostradach jak i w pracach off road.
Olej Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochdów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Olej Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochdów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V.
Mobil Delvac MX Extra 10W-40 jest syntetycznym olejem silnikowym do stosowania przy znacznych obciążeniach, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych pracujących w trudnych warunkach, utrzymuje je w czystości i wydłuża ich trwałość eksploatacyjną.
Olej Shell Rimula R6 LM to produkt oparty na innowacyjnej technologii, która pozwala spełnić wymogi techniczne i funkcjonalne firm transportowych i budowlanych, posiadających floty składające się intensywnie eksploatowanych pojazdów ciężarowych i autobusów z silnikami Diesla oraz CNG.
DURON XL 10W-40 został wykonany w technologii syntetycznej i jest olejem wykazującym wyjatkową odporność na ekstremalne warunki eksploatacji pojazdów, zarówno na autostradach jak i w pracach off road.