MOBIL DELVAC XHP ESP 10W40 4L
Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 jest to bardzo wysokiej jakości olej do silników Diesla zaprojektowany, aby zapewnić smarowanie nowoczesnych, wysokowydajnych i niskoemisyjnych silników pracujących w trudnych warunkach. Zastosowane w tym oleju silnikowym wysokiej jakości oleje bazowe zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, utrzymanie lepkości w temperaturach wysokich oraz kontrolę lotności. Nowy, zaawansowany pakiet dodatków dobrano tak, aby przedłużyć trwałość silników i utrzymać sprawność systemów redukcji emisji spalin, w tym filtra cząstek stałych (DPF). Specyfikacje i dopuszczenia wskazują na przeznaczenie Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 do stosowania także we flotach o mieszanym parku silników.
Właściwości i zalety
Silniki wysokiej mocy o niskiej emisji spalin wymagają dużo więcej od olejów silnikowych . Nowe konstrukcje silnika oraz stosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne olejów. Zarówno technologie silników niskoemisyjnych, np. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie rozrządu, jaki i urządzenia oczyszczania spalin, wymagają olejów o lepszej odporności na utlenianie, oczyszczania się z sadzy, mniejszej lotności i kompatybilności z urządzeniami do oczyszczania spalin. Zaawansowana technologia oleju Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 zapewnia wyjątkowe osiągi silnika, rzadkie wymiany i ochronę układów wydechowych, także wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF). Najważniejsze korzyści
Właściwości |
Zalety i korzyści |
Doskonała ochrona przed gęstnieniem oleju, osadami wysokotemperaturowymi, zbieraniem się szlamu i degradacją oleju. |
Pozwala na rzadkie wymiany oleju. Przyczynia się do ochrony przed zapiekaniem się pierscieni. |
Doskonałe właściwości chroniące przed zużyciem i zatarciem oraz ochrona przed zużyciem gładzi cylindra i korozją. |
Przyczynia się do przedłużenia trwałości silnika1 |
Stabilna wytrzymałość na ścinanie Bardzo mała lotność |
Przyczynia się do zmniejszenia spadku lepkości i zużycia oleju w ciężkich warunki pracy w wysokich temperaturach. |
Mała zawartość siarki i fosforu, niski poziom popiołu |
Przyczynia się do ochrony urządzeń układów wydechowych, np. wyposażonych w filtry DPF. |
Doskonałe właściwości w niskich temperaturach |
Przyczynia się do poprawy krążenia i pompowania oleju |
Zastosowania
- Silniki wysokoprężne do pracy w trudnych warunkach, w tym w nowoczesnych, niskoemisyjnych pojazdach Euro V/VI, technologie użytkowe, np. filtr cząstek stałych (DPF, Diesel Particulate Filter), selektywna redukcja katalityczna (SCR, Selective Catalytic Reduction), układ ciągle regenerującego się filtra (CRT, Continuously Regenerating Traps), utleniający reaktor katalityczny (DOC, Diesel Oxidation Catalysts) oraz recyrkulacja spalin (EGR, Exhaust Gas Recirculation)
- Silniki wysokoprężne w pracy w trudnych warunkach, w których stosuje się oleje napędowe o niskiej zawartości siarki i paliwa typu biodiesel.
- Sprzęt zasilany wolnossącymi silnikami Diesla oraz silnikami Diesla z turbo-doładowaniem
- Pojazdy drogowe na krótkie i długie dystanse oraz autobusy
- Pojazdy specjalne wykorzystywane w przemyśle górniczym, budownictwie oraz maszyny rolnicze