MILLERS OILS ZSS 10w40 1L - półsyntetyczny olej motocyklowy do silników czterosuwowych
Półsyntetyczny olej klasy high performance do silników motocyklowych czterosuwowych. Mieszanka najwyższej jakości, najnowszych dodatków podnoszących osiągi oraz baz olejowych mineralnych i syntetycznych.
STOSOWANIE MILLERS OILS ZSS 10w40:
Stosować w silnikach mocnych motocykli czterosuwowych, kartach i skuterach, które wymagają oleju 10W40.
KORZYŚCI MILLERS OILS ZSS 10w40:
rekomendowany do użytku w większości europejskich i japońskich silników 4-suwowych
do motocykli używanych w terenie, na drogach, oraz torach
wyrafinowany zestaw najwyższej jakości dodatków zapewnia maksymalną ochronę i niezawodność
może być stosowany także w innych urządzeniach z mokrym sprzęgłem
PARAMETRY MILLERS OILS ZSS 10w40:
API SG/SH/SJ JASO MA/MA2
Lepkość SAE 10w40 Ciężar właściwy przy 15 C 0.871 Lepkość kinematyczna przy 100 C 13,5 cSt Lepkość kinematyczna przy 40 C 89,6 cSt Indeks lepkości 152 Temperatura krzepnięcia C <-25 Temperatura zapłonu C >200 Lepkość na zimno przy -25 C 7,000 cP max
Wyczynowy olej półsyntetyczny. Współpracuje z mokrym sprzęgłem, oferuje znakomite osiągi za rozsądną kwotę. Odpowiedni do użytku na drogach publicznych oraz podczas dni na torze.
W pełni syntetyczny, estrowy olej do mocno obciążonych 4-suwowych silników motocyklowych oparty na XP Technology, która charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie i niską odparowalnością,
Jest to ultra wydajny olej silnikowy do motocykli wyścigowych z silnikami 4-suwowymi, zintegrowaną lub nie skrzynią biegów, mokrym lub suchym sprzęgłem, pracujących w bardzo wysokiej temperaturze i z bardzo dużą prędkością (RPM)
Oleje motocyklowe Valvoline do czterosuwowych silników motocyklowych zostały opracowane na specjalnie wyselekcjonowanej bazie olejowej by zapewnić szybki rozruch silnika i szybkie smarowanie w szerokim zakresie temperatur. Doskonale sprawdzają się w motocyklach z "mokrym sprzęgłem".
W pełni syntetyczny, estrowy olej do mocno obciążonych 4-suwowych silników motocyklowych oparty na XP Technology, która charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie i niską odparowalnością,
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
Półsyntetyczny olej opracowany specjalnie do smarowania nowoczesnych, wysokoobrotowych, czterosuwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń.
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.