Półsyntetyczny olej silnikowy, unikatowa mieszanka do silników 4-suwowych, pracujących w normalnych warunkach.
Dostępny w klasie lepkości 10W-40 i 20W-50.
Klasę lepkości 20W-50 opracowano z myślą o redukcji zużycia paliwa - jest idealna do silników o wysokich przebiegach i dużych średnicach cylindra.
YMD-65021-01-04 (poprzedni nr produktu YMD-65021-01-03)
Szybsza zmiana biegów, dłuższe życie
Oleje Yamalube dzięki utrzymywaniu odpowiedniego filmu olejowego chronią silnik i skrzynie biegów, umożliwiając szybszą i dokładniejszą ich zmianę i jednocześnie przedłużając życie tych mechanizmów.
Spełnianie standardów JASO MA2 – najlepsze produkty
Produkty Yamalube spełniają standardy JASO (Japanese Automotive Standards Organisation) MA2 dotyczące odporności na powstanie poślizgu sprzęgła, zawartość osadów czy jakości przeciwutleniaczy (odporności na powstanie korozji).
Dodatki antykorozyjne i zapobiegające spienieniu
Dodatki antykorozyjne i zapobiegające spienieniu zapewniają maksymalną ochronę elementów silnika przy dużych prędkościach obrotowych silnika.
Smarowanie
Dobór odpowiednich składników w olejach Yamalube pozwala zminimalizować tarcie, zapewniając wyższe osiągi oraz chroniąc elementy silnika przed zużyciem.
Wysoka temperatura
Podczas pracy silnika temperatura oleju może dochodzić nawet do 160˚ Celsjusza. W takich warunkach oleje Yamalube zachowują swoje właściwości, tworząc film olejowy, który chroni poszczególne elementy silnika.
Uszczelnienie
Oleje Yamalube tworzą powłokę miedzy pierścieniami tłokowymi a płaszczem cylindra, która utrzymuje prawidłowy stopień sprężania, zapewniając większą sprawność silnika.
Rozpuszczanie
Zanieczyszczenia i nagar wchłaniane przez olej działają jak pasta ścierna na elementy silnika. Oleje Yamalube dzięki odpowiedniemu doborowi składników rozpuszczają wszelkie zanieczyszczenia, przez co dłużej zachowują właściwości płynne. Numer homologacji JASO MA2 M081YMC692, JASO T 903 : 2016
Jest to ultra wydajny olej silnikowy do motocykli wyścigowych z silnikami 4-suwowymi, zintegrowaną lub nie skrzynią biegów, mokrym lub suchym sprzęgłem, pracujących w bardzo wysokiej temperaturze i z bardzo dużą prędkością (RPM)
Wyczynowy olej półsyntetyczny. Współpracuje z mokrym sprzęgłem, oferuje znakomite osiągi za rozsądną kwotę. Odpowiedni do użytku na drogach publicznych oraz podczas dni na torze.
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.
100% SYNTETYK BEL-RAY 10W40 to najwyższej jakości olej syntetyczny, opracowany specjalnie z myślą o zastosowaniach do 4-suwowych, jednocylindrowych silników motocyklowych.
Syntetyczny olej silnikowy VALVOLINE SYNPOWER o lepkości 10W40 przeznaczony jest do czterosuwowych silników motocyklowych, w tym także do modeli wyposażonych w mokre sprzęgło.
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.