LIQUI MOLY Motorbike 4T Street 10w40 4L 1243 - półsyntetyczny olej motocyklowy do silników czterosuwowych
Błyskawiczne smarowanie przy startach na zimno. Zapewnia właściwe smarowanie i redukuje zużycie. Szczególnie zalecany do motocykli o wysokich osiągach. Utrzymuje silnik w czystości. Zapewnia niski poziom zużycia oleju i zmniejsza straty przez odparowanie. Testowany w pojeździe z katalizatorem. Spełnia wymagania JASO MA 2
Zastosowanie:
Wskazany do wysoce obciążonych motocykli 4-suwowych szosowych i wyścigowych.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
Syntetyczny olej silnikowy VALVOLINE SYNPOWER o lepkości 10W40 przeznaczony jest do czterosuwowych silników motocyklowych, w tym także do modeli wyposażonych w mokre sprzęgło.
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
Półsyntetyczny olej opracowany specjalnie do smarowania nowoczesnych, wysokoobrotowych, czterosuwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń.
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.
RAVENOL Motobike 4-T Ester SAE 10W-40 jest przyszłościowym olejem silnikowym, opracowanym specjalnie dla silników 4-suwowych, jako niezawodny i znoszący wysokie obciążenia środek smarny do wymagających silników motocyklowych z mokrym sprzęgłem (sprzęgło smarowane olejem)
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Błyskawiczne smarowanie przy startach na zimno. Zapewnia właściwe smarowanie i redukuje zużycie. Szczególnie zalecany do motocykli o wysokich osiągach. Utrzymuje silnik w czystości. Zapewnia niski poziom zużycia oleju i zmniejsza straty przez odparowanie. Testowany w pojeździe z katalizatorem. Spełnia wymagania JASO MA2