MILLERS OILS ZSS 10w40 4L - półsyntetyczny olej motocyklowy do silników czterosuwowych
Półsyntetyczny olej klasy high performance do silników motocyklowych czterosuwowych. Mieszanka najwyższej jakości, najnowszych dodatków podnoszących osiągi oraz baz olejowych mineralnych i syntetycznych.
STOSOWANIE MILLERS OILS ZSS 10w40:
Stosować w silnikach mocnych motocykli czterosuwowych, kartach i skuterach, które wymagają oleju 10W40.
KORZYŚCI MILLERS OILS ZSS 10w40:
rekomendowany do użytku w większości europejskich i japońskich silników 4-suwowych
do motocykli używanych w terenie, na drogach, oraz torach
wyrafinowany zestaw najwyższej jakości dodatków zapewnia maksymalną ochronę i niezawodność
może być stosowany także w innych urządzeniach z mokrym sprzęgłem
PARAMETRY MILLERS OILS ZSS 10w40:
API SG/SH/SJ JASO MA/MA2
Lepkość SAE 10w40 Ciężar właściwy przy 15 C 0.871 Lepkość kinematyczna przy 100 C 13,5 cSt Lepkość kinematyczna przy 40 C 89,6 cSt Indeks lepkości 152 Temperatura krzepnięcia C <-25 Temperatura zapłonu C >200 Lepkość na zimno przy -25 C 7,000 cP max
Jest to ultra wydajny olej silnikowy do motocykli wyścigowych z silnikami 4-suwowymi, zintegrowaną lub nie skrzynią biegów, mokrym lub suchym sprzęgłem, pracujących w bardzo wysokiej temperaturze i z bardzo dużą prędkością (RPM)
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
Półsyntetyczny olej opracowany specjalnie do smarowania nowoczesnych, wysokoobrotowych, czterosuwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Oleje motocyklowe Valvoline do czterosuwowych silników motocyklowych zostały opracowane na specjalnie wyselekcjonowanej bazie olejowej by zapewnić szybki rozruch silnika i szybkie smarowanie w szerokim zakresie temperatur. Doskonale sprawdzają się w motocyklach z "mokrym sprzęgłem".
W pełni syntetyczny, estrowy olej do mocno obciążonych 4-suwowych silników motocyklowych oparty na XP Technology, która charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie i niską odparowalnością,
Wyczynowy olej półsyntetyczny. Współpracuje z mokrym sprzęgłem, oferuje znakomite osiągi za rozsądną kwotę. Odpowiedni do użytku na drogach publicznych oraz podczas dni na torze.