W pełni syntetyczny olej do silników i skrzyń biegów (jeśli zgodny ze specyfikacją), gdzie wymagany jest olej 10w30. Opracowany z wykorzystaniem najnowszych technologii, dla maksymalnych osiągów w silnikach czterosuwowych. Stały, wysoki współczynnik tarcia sprzyjający mokrym sprzęgłom wymagającym specyfikacji JASO MA2.
Zastosowanie MILLERS ZFS 4T 10w30
Przeznaczony do użytku w silnikach i skrzyniach biegów motocykli, skuterów i atv, w których wymagane są maksymalne osiągi. Opracowany z myślą o użytku na drogach, jak i w sporcie, do silników chłodzonych powietrzem i cieczą.
Cechy i korzyści MILLERS ZFS 4T 10w30
stały, wysoki współczynnik tarcia dla mokrych sprzęgieł wymagających oleju o specyfikacji JASO MA2
w pełni syntetyczny olej bazowy oraz dodatki zapewniające wytrzymałość w wysokich temperatura
zoptymalizowany dla silników czterosuwowych, zapewniają czystość i lepszą pracę podzespołów
znakomita odporność na utlenianie, oraz ochrona układu zaworowego
ochrona uszczelek
może być stosowany w innych urządzeniach z mokrym sprzęgłem
W pełni syntetyczny olej do silników i skrzyń biegów (jeśli zgodny ze specyfikacją), gdzie wymagany jest olej 10w30. Opracowany z wykorzystaniem najnowszych technologii, dla maksymalnych osiągów w silnikach czterosuwowych.
Olej Technosynthese® wzbogacony o estrowe bazy olejowe. Znakomite własności przeciwzużyciowe, ochrona i trwałość silnika i skrzyni biegów. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
Najwyższej klasy 100% syntetyczny olej specjalnie zaprojektowany do skuterów i maxiskuterów 4T gdzie wymagana jest klasa lepkości 10W30 i specyfikacja JASO MB.
Olej 100% Synthetic 4-Stroke lubricant – Ester technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkość zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30.
AMSOIL MCT 10W-30 syntetyczny olej motocyklowy to wysokiej klasy olej przeznaczony dla tych, którzy poszukują absolutnie najlepszego smarowania w swoich motocyklach.
Olej 100% Synthetic 4-Stroke lubricant – Ester technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkość zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30.