Mihel Ceramic Oil 9630 0W20 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Oleje Mihel Ceramic Oil wyprzedzają technologicznie środki smarne obecnie stosowane we współczesnych silnikach. Wszystko za sprawą niezwykłych właściwości ceramiki, która tworzy na powierzchniach trących powłokę ochronną o niezwykle niskich współczynnikach tarcia i odporności na skrajnie wysokie temperatury.
MIHEL Ceramic Oil 9630 jest w pełni syntetycznym olejem opartym na technologii PAO (polialfaoleiny) stworzonym z myślą o zapewnieniu jak najniższego zużycia paliwa zgodnie z normami najnowocześniejszych silników. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii produkcji i specjalnie opracowanej formulacji olej ten wykazuje ekstremalną odporność na ścinanie, tworząc niezwykle wytrzymałe wiązania między łańcuchami węglowodorowymi, co przekłada się na niezwykłą stabilność filmu olejowego nawet przy długich interwałach oraz wymianach oleju według standardu Long Life.
Jest wysokowydajnym olejem SAE 0W20 o niskiej zawartości SAPS zalecany do nowych silników TFSI, TDI RC.
Olej ten spełnia wymogi normy ACEA C5. Technologia zastosowana w oleju pozwala obniżyć koszty eksploatacji, obniżając zużycie paliwa oraz zapewnia bezpieczeństwo względem najwyższych wymogów i restrykcji producentów silników. Szczególnie polecany dla grupy VAG do silników wymagających normy VW 508 00 / 509 00.
Wykorzystuje innowacyjne właściwości nano ceramiki, aby wygładzić strukturę powierzchni trących silnika, zmniejszając tarcie i zużycie, poprawiając tym sprawność mechaniczną.
Zaawansowana formulacja oleju zapewnia doskonałą pompowalność oleju w niskich temperaturach co gwarantuje błyskawiczne dotarcie oleju do wszystkich podzespołów silnika przy rozruchu.
MIHEL Ceramic Oil 9630 został zaprojektowany z myślą o nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla wymagających najwyższej jakości olejów.
Mihel Ceramic Oil 9630 0W20 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Castrol EDGE z Fluid TITANIUM fizycznie zmienia swoją strukturę — staje się mocniejszy pod obciążeniem, tak aby zachować dystans pomiędzy metalowymi powierzchniami i zmniejszyć tarcie.
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122.
Syntetyczny olej silnikowy OE jest przeznaczony dla mechaników i kierowców poszukujących spokoju ducha i szczególnej wartości w syntetycznym oleju silnikowym. Zapewnia 100-procentową syntetyczną ochronę silnika dla zaawansowanych technologii samochodowych, w tym turbosprężarek i wtrysku bezpośredniego.
SHELL ULTRA PROFESSIONAL AR-L 0W20 1L - Olej silnikowy do samochodów osobowych Opracowany, aby sprostać wysokim wymaganiom wysokowydajnych silników firmy Renault oraz innych wymagających stosowania olejów o klasie jakości wg. ACEA C5.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia najwyższą ochronę, znakomite osiągi, trwałość i oszczędność paliwa.
Jazda w trudnych warunkach, takich jak duże natężenie ruchu, złe warunki atmosferyczne czy wydłużanie okresów pomiędzy wymianami oleju, mogą powodować osadzanie się grubej, smolistej substancji zwanej osadem.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.