MILLERS Trident Professional 0w20 5L - olej silnikowy
Profesjonalny olej do nowoczesnych silników, wymagających oleju 0w20 chroniącego przed zjawiskiem LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika), oraz chroniącego łańcuch rozrządu przed zużyciem. Opracowany, by spełniać normy OEM, głównie azjatyckich producentów, takich jak np.: Acura, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, MG, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki i Toyota.
Charakterystyka
API SP RC, SP
ILSAC GF-6A
Ford WSS-M2C962-A1
GM dexos 1 Gen 3
Przeznaczenie
API SN PLUS RC, SN PLUS, SN RC, SN,
ILSAC GF-5, ILSAC GF-4,
Chrysler MS-6395,
Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSSM2C947-A,
GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
marki azjatyckie
Cechy i korzyści
znakomita płynność podczas rozruchu niskich temperaturach, co pomaga chronić kluczowe komponenty w silniku
stabilna lepkość w wysokich temperaturach, zapewnia ochronę silnika przed zużyciem
opracowany przy użyciu technologii zapewniającej czystość i niezawodność silnika, która redukuje emisję spalin, i pozwala na wydłużone interwały wymiany
technologia Millers Oils stop start dostarcza stałą ochronę w zimnych i gorących warunkach użytkowania
Parametry
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,845 Lepkość kinematyczna przy 100 C, cSt:…8,5 Temperatura zapłonu C:…>200
Profesjonalny olej do nowoczesnych silników, wymagających oleju 0w20 chroniącego przed zjawiskiem LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika), oraz chroniącego łańcuch rozrządu przed zużyciem.
SELENIA Eco2 0W20 1L W pełni syntetyczny olej, zaprojektowany specjalnie dla najnowszej generacji silników Diesla (EURO6) w szczególności dla silników o wysokich osiągach sportowych i luksusowych samochodów.
EE PERFORMANCE C5 C6 0w20 to najwyższej klasy olej silnikowy klasy performance, dedykowany do szerokiej gamy europejskich i azjatyckich pojazdów o wysokich osiągach.
Quartz Ineo Xtra EC6 0W-20 to zaawansowany syntetyczny olej silnikowy o doskonałych parametrach przeznaczony do najnowszej generacji silników producentów samochodów klasy premium.
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia najwyższą ochronę, znakomite osiągi, trwałość i oszczędność paliwa.
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB...
Mobil 1 ™ ESP x2 0W-20 to olej silnikowy z technologią SHC Synthese opracowany specjalnie w celu zapewnienia wyjątkowej czystości silnika, ochrony przed zużyciem, dużej trwałości i zaawansowanej oszczędności paliwa.
Ta nowa seria produktów o specjalnej formule stworzonej z myślą o samochodach najnowszej generacji została opracowana z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne.
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology), opracowany przede wszystkim dla pojazdów grupy PSA (Peugeot, Citroen, DS) oraz innych marek Stellantis, w tym: Opel i Vauxhall, a także innych silników europejskich i azjatyckich.
Ford-Castrol MAGNATEC 0W-20 Diesel to syntetyczny olej silnikowy, który powstał w wyniku współpracy inżynierów obu marek. Jest to produkt oficjalnie polecany przez Forda do stosowania w nowoczesnych silnikach Diesla wymagających specyfikacji Ford WSS-M2C952-A1.