Mobil 1 ™ ESP x2 0W-20 to olej silnikowy wykorzystujący technologię SHC Synthese opracowany specjalnie w celu zapewnienia wyjątkowej czystości silnika, ochrony przed zużyciem, trwałości i zaawansowanej oszczędności zużycia paliwa*, aby Twój silnik pracował jak nowy. Mobil 1 ESP x2 0W-20 to nasza najnowsza technologia łącząca wytrzymałość, sprawność i ochronę dzięki olejowi silnikowemu o niskiej klasie lepkości i niskim współczynniku tarcia, który zaprojektowano we współpracy z najważniejszymi europejskimi producentami pojazdów (OEM). Mobil 1 ESP x2 0W-20 został opracowany przez inżynierów w celu przedłużenia żywotności i utrzymania wysokiej wydajności systemów emisji spalin, pojawiających się w nowych europejskich pojazdach, zarówno z silnikami wysokoprężnymi, jak i benzynowymi, które wymagają olejów o klasie lepkości SAE 0W-20. Właściwości
Zalety i potencjalne korzyści
Aktywne dodatki myjące - Zapobiega odkładaniu się osadów, przez co wydłuża czas pracy silnika** Zapewnia wyjątkową czystość silnika i ogranicza wytrącanie się szlamu
Znakomita stabilność termiczna i odporność na utlenianie - Pomaga spowolnić proces starzenia się oleju, co umożliwia wydłużenie okresów pomiędzy wymianami
Udoskonalone właściwości tarcia -Zapewnia do 4% poprawy zużycia paliwa przy zmianie zoleju silnikowego 5W-30 o wyższej lepkości***
Doskonałe parametry pracy w niskich temperaturach - Szybki rozruch w niskich temperaturach, aby zapewnić wyjątkowo szybką ochronę silnika
Znakomita skuteczność w wysokich temperaturach - Zapewnia doskonałą ochronę przez zużyciem, również wwysokich temperaturach, w trakcie całego okresu eksploatacji**
Ochrona przed zużyciem - Zapewnia znakomitą ochronę przed zużyciem wtrakcie całego okresu eksploatacji**
** W porównaniu ze standardem producenta pojazdu
***Rzeczywiste zużycie paliwa zależy od typu pojazdu isilnika, temperatury zewnętrznej i ciśnienia, warunków jazdy oraz klasy lepkości dotychczas stosowanego oleju silnikowego
Zastosowania
Mobil 1 ESP x2 0W-20 jest zalecany do wysoko obciążonych silników benzynowych i wysokoprężnych stosowanych w nowych pojazdach europejskich, które wymagają olejów o klasie lepkości SAE 0W-20.
Olej Mobil 1 ESP x2 0W-20 można stosować tylko w pojazdach, w których go dopuszczono. Nie jest wstecznie kompatybilny ze starszymi silnikami.
Olej Mobil 1 ESP x2 0W-20 nie jest zalecany do silników dwusuwowych ani silników lotniczych, chyba, że zostanie on zatwierdzony przez producenta.
Należy zawsze sprawdzać zalecane przez producenta klasy lepkości i specyfikacje w instrukcji obsługi pojazdu. Specyfikacje i dopuszczenia
Produkt posiada następujące aprobaty:
GM dexosD Licensed
MB-Approval 229.71
Porsche C20
VW 508 00
VW 509 00
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:
Olej Mobil 1™ 0W-20 jest zaawansowanym technologicznie, w pełni syntetycznym olejem silnikowym, który pomaga zapewnić wyjątkowo skuteczną ochronę silnika i wysoką oszczędność paliwa.
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 0W/20 to w pełni syntetyczny olej zapewniający doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy
Syntetyczny olej silnikowy Q8 Formula Special D1 FE 0W-20. Zapewnia oszczędność paliwa do 2,6% i wyjątkową czystość silnika. Dedykowany do nowoczesnych silników GM/Opel wymagających normy Dexos1 Gen3.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122.
Castrol EDGE z Fluid TITANIUM fizycznie zmienia swoją strukturę — staje się mocniejszy pod obciążeniem, tak aby zachować dystans pomiędzy metalowymi powierzchniami i zmniejszyć tarcie.
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej Q8 Formula Special FE 0W-20. Zapewnia oszczędność paliwa ponad 3% i ochronę DPF. Spełnia najnowsze normy ACEA C6, MB 229.71, BMW LL-17 FE+ i Volvo VCC RBS0-2AE.
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology), opracowany przede wszystkim dla pojazdów grupy PSA (Peugeot, Citroen, DS) oraz innych marek Stellantis, w tym: Opel i Vauxhall, a także innych silników europejskich i azjatyckich.
Ten w pełni syntetyczny olej silnikowy wykonano z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a opracowano go specjalnie z myślą o samochodach najnowszej generacji.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.