Mihel Ceramic Oil 9630 0W20 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Oleje Mihel Ceramic Oil wyprzedzają technologicznie środki smarne obecnie stosowane we współczesnych silnikach. Wszystko za sprawą niezwykłych właściwości ceramiki, która tworzy na powierzchniach trących powłokę ochronną o niezwykle niskich współczynnikach tarcia i odporności na skrajnie wysokie temperatury.
MIHEL Ceramic Oil 9630 jest w pełni syntetycznym olejem opartym na technologii PAO (polialfaoleiny) stworzonym z myślą o zapewnieniu jak najniższego zużycia paliwa zgodnie z normami najnowocześniejszych silników. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii produkcji i specjalnie opracowanej formulacji olej ten wykazuje ekstremalną odporność na ścinanie, tworząc niezwykle wytrzymałe wiązania między łańcuchami węglowodorowymi, co przekłada się na niezwykłą stabilność filmu olejowego nawet przy długich interwałach oraz wymianach oleju według standardu Long Life.
Jest wysokowydajnym olejem SAE 0W20 o niskiej zawartości SAPS zalecany do nowych silników TFSI, TDI RC.
Olej ten spełnia wymogi normy ACEA C5. Technologia zastosowana w oleju pozwala obniżyć koszty eksploatacji, obniżając zużycie paliwa oraz zapewnia bezpieczeństwo względem najwyższych wymogów i restrykcji producentów silników. Szczególnie polecany dla grupy VAG do silników wymagających normy VW 508 00 / 509 00.
Wykorzystuje innowacyjne właściwości nano ceramiki, aby wygładzić strukturę powierzchni trących silnika, zmniejszając tarcie i zużycie, poprawiając tym sprawność mechaniczną.
Zaawansowana formulacja oleju zapewnia doskonałą pompowalność oleju w niskich temperaturach co gwarantuje błyskawiczne dotarcie oleju do wszystkich podzespołów silnika przy rozruchu.
MIHEL Ceramic Oil 9630 został zaprojektowany z myślą o nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla wymagających najwyższej jakości olejów.
Mihel Ceramic Oil 9630 0W20 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Ta nowa seria produktów o specjalnej formule stworzonej z myślą o samochodach najnowszej generacji została opracowana z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne.
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji BMW Longlife 14 FE+ lub Jaguar Land Rover STJLR 51.5122. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi...
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.