- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Dzięki użyciu najwyższej jakości syntetycznych olejów bazowych, AMSOIL Signature Series Max-Duty jest odporny na utlenianie i szkodliwe działanie zanieczyszczeń z sadzy. Olej ten jest dodatkowo wzbogacony pakietem detergentów zapobiegając tworzeniu się dużych cząstek sadzy i zaleganiu w silniku. Niższa lotność pomaga zachować swoją lepkość w wysokiej temperaturze, zapewniając maksymalną ochronę silnika i wydajność.
Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Signature Series Max-Duty jest bardziej odporny na rozpraszanie ciepła niż konkurencyjne oleje. W przeciwieństwie do konwencjonalnych olejów Amsoil Signature Series DZF nie zawiera wosku, utrzymuje film olejowy w temperaturach poniżej zera, ułatwiając rozruch, poprawia przepływ oleju i zmniejsza zużycie. Olej Amsoil 0W-40 (DZF) ma szeroki zakres lepkości, dzięki czemu poprawia zdolność rozruchu w szerokim zakresie temperatury.
AMSOIL Signature Series Max-Duty charakteryzuje się niską zmiennością, redukując zużycie oleju podczas pracy i przenosząc mniejszą ilość oleju do komory spalania. Zapewnia o 76 procent mniejsze zużycie oleju niż wymagany przez normę API CK-4 w teście zużycia oleju Caterpillar-1N.
Amsoil 0w40 DZF spełnia poniższe normy:
API CK-4/SN, CJ-4, CI-4+, CF
Volvo VDS4.5, VDS4, VDS3
Mack EOS-4.5, EO-O
Renault RLD-4, RLD-3
Cummins CES20086, CES20081
Caterpillar ECF-2, ECF-3, ECF-1-a
DDC 93K218, 93K215, 93K214
ACEA E9, E7
MAN 3575
MTU Type 2.1, II, I
JASO DH-2
Deutz DQC III-10LA
Chrysler MS 10902
Ford WSS-M2C171-F1
Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Signature Series Max-Duty jest kompatybilny z innymi konwencjonalnymi i syntetycznymi olejami silnikowymi. Jednak mieszanie olejów AMSOIL z innymi olejami skróci żywotność oleju i zmniejszy korzyści eksploatacyjne.
Wymiana / Żywotność oleju:
Pojazdy ciężarowe eksploatowane w warunkach drogowych i maszyny budowlane: trzy razy dłuższy okres niż zalecany przez producenta, nie więcej niż 100 000 km/ 600 godzin lub jeden rok, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Turbodoładowane pojazdy ciężarowe: dwa razy dłuższy okres niż zalecany przez producenta, nie więcej niż 40 000 km lub jeden rok, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej
Wymiana oleju w silnikach benzynowych
Dwa razy dłuższy okres niż zalecany przez producenta, nie więcej niż 25 000 km lub jeden rok, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Odstępy mogą być dodatkowo wydłużane w oparciu o wyniki badań oleju.
Uwaga: Nie zaleca się wydłużać odstępów między wymianami oleju w silnikach, w których dokonano modyfikacji zwiększających moc i moment obrotowy, oraz do napędów, których stosowane są biopaliwa zawierające więcej niż 10 procent etanolu lub ponad 15 procent biodiesla (B15), oraz dla pojazdów Caterpillar 2017-2019 * C13 i C15 stosowanych w ruchu drogowym. Zastosowanie wydłużonych okresów pomiędzy wymianami inne niż rekomendowane przez producenta jest możliwe jedynie przy zastosowaniu indywidualnych badań próbek oleju.
| Klasa lepkości | 0W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CJ-4 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CI-4 Plus | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CK-4 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | E9 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | E7 | |
| Aprobaty ciężarowe | RENAULT RLD-3 | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20086 | |
| Aprobaty ciężarowe | MTU OIL CATEGORY 2 | |
| Aprobaty ciężarowe | CATERPILLAR ECF-2 | |
| Aprobaty ciężarowe | VOLVO VDS-4.5 | |
| Aprobaty ciężarowe | CATERPILLAR ECF-3 | |
| Aprobaty ciężarowe | MACK EO-O Premium Plus | |
| Aprobaty ciężarowe | RENAULT RLD-4 | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20081 | |
| Aprobaty ciężarowe | VOLVO VDS-3 | |
| Aprobaty ciężarowe | FORD M2C171-F1 | |
| Aprobaty ciężarowe | VOLVO VDS-4 | |
| Aprobaty ciężarowe | DEUTZ DQC III-10 | |
| Aprobaty ciężarowe | MTU OIL CATEGORY 2.1 | |
| Aprobaty ciężarowe | CATERPILLAR ECF-1-a | |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 946ml | |
| Przeznaczenie | Samochody ciężarowe | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: AMSOIL-DZF1G
Dzięki użyciu najwyższej jakości syntetycznych olejów bazowych, AMSOIL Signature Series Max-Duty jest odporny na utlenianie i szkodliwe działanie zanieczyszczeń z sadzy.
Dzięki użyciu najwyższej jakości syntetycznych olejów bazowych, AMSOIL Signature Series Max-Duty jest odporny na utlenianie i szkodliwe działanie zanieczyszczeń z sadzy.