MILLERS OILS Motorsport CVL Turbo 500ml - dodatek do benzyny zwiększający jej liczbę oktanową
Preparat przeciwstukowy, dodatek do benzyny zwiększający jej liczbę oktanową, polepsza spalanie.
Stosowanie MILLERS OILS Motorsport CVL Turbo :
Zawartość butelki (500ml) na 20l benzyny bezołowiowej (do celów sportowych). Precyzyjna (najlepsza dla danego pojazdu) dawka powinna zostać ustalona podczas testów na hamowni.
Korzyści MILLERS OILS Motorsport CVL Turbo :
Do użytku w nowoczesnych paliwach, podnosi liczbę oktanową paliwa o około 4 oktany.
Idealny do użytku podczas rajdów, wyścigów, dni na torze.
Zapewnia podobną kontrolę nad iskrą jak ołów, tym samym pozwalając na bardziej zaawansowane ustawienie czasu zapłonu, bez ryzyka przedwczesnego zapłonu lub detonacji.
Miesza się z benzyną ołowiową, bezołowiową, i wszystkimi innymi benzynami (LRP) nasyconymi tlenem, etanolem, MTBE.
Pasuje do nowoczesnych silników z czujnikiem spalania stukowego oraz katalizatorami (nie jest polecane ciągłe używanie dodatku jeśli pojazd jest wyposażony w katalizator).
Po dodaniu płynu do czyszczenia gaźnika Kleen-Flo do baku samochodu osobowego, ciężarówki, motocykla czy innego pojazdu o napędzie benzynowym, skutecznie czyści on dysze gaźnika, usuwa wszelkie osady i zapewnia szybki rozruch. Pozwala uzyskać mniejsze zużycie paliwa.
Ogranicza proces oksydacji, występujący w przypadku długotrwałego przechowywania paliwa, w celu zapobieżenia tworzeniu się osadów lakowych i szlamów, które mogą doprowadzić do zatkania wtryskiwaczy, zablokowania pływaków i spowodować obniżenie sprawności silnika.
Nowoczesny dodatek do silników Diesla zapewniający lepsze przyspieszenie samochodu. Mieszalny ze wszystkimi paliwami Diesel i bioDiesel. Posiada właściwości czyszczące układ wtryskowy.
OCZYSZCZACZ ZAWORÓW Usuwa nagromadzony na zaworach osad. Zapewnia czystość zaworów i optymalizuje moc silnika. Zmniejsza zużycie benzyny. Doskonale chroni silnik i zawory przed korozją.
Profesjonalny środek do czyszczenia i regeneracji katalizatorów. Usuwa osady węglowe z rowków pierścieni tłokowych oraz ze ścian cylindrów w komorze spalania.