Chroni przed zużyciem i awariami Podstawowe elementy w obecnych wspomaganych układach kierowniczych wymagają ochrony zapewniającej bezproblemową pracę w różnych warunkach pogodowych.
STP Płyn do wspomagania układu kierownicy ze wspomaganiem:
Chroni przed awariami pompy spowodowanymi nadmiernym zużyciem, utlenieniem lub pienieniem. Zapewnia bezproblemowe działanie w ujemnych temperaturach. Specjalnie opracowany dla pojazdów ze wspomaganiem kierownicy
Wskazówki:
Przy wyłączonym silniku, wyczyść obszar nakrywki zlewu zbiornika wspomagania kierownicy i zdejmij nakrywkę. Dodaj płynu do układu kierownicy ze wspomaganiem STP®, aby utrzymać określony poziom. Nie przelewaj.
Płyn Prestone z uszczelniaczem pozwala na utrzymanie układu wspomagania kierownicy w doskonałym stanie. Dzięki zastosowanie formuły „Stop Leak” likwiduje wycieki płynu z układu wspomagania oraz zapobiega ich powstawaniu. Zalecany do wszystkich typów samochodów.
RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid to w pełni syntetyczny, specjalny płyn hydrauliczny zaprojektowany dla szerokiego zakresu zastosowań od -40oC do +100oC, przez co zaleca się stosowanie go również do najnowszych rozwiązań na rynku motoryzacyjnym.
Płyn do układu wspomagania kierownicy Febi. Oryginalnie stosowany w samochodach grupy VW/ Chrysler / Mercedes Benz LKW / Mercedes Benz. Kolor płynu żółty
Chroni przed awariami pompy spowodowanymi nadmiernym zużyciem, utlenieniem lub pienieniem. Zapewnia bezproblemowe działanie w ujemnych temperaturach. Specjalnie opracowany dla pojazdów ze wspomaganiem kierownicy
Płyn Prestone z uszczelniaczem pozwala na utrzymanie układu wspomagania kierownicy w doskonałym stanie. Dzięki zastosowanie formuły „Stop Leak” likwiduje wycieki płynu z układu wspomagania oraz zapobiega ich powstawaniu. Zalecany do wszystkich typów samochodów.
Syntetyczny, wielofunkcyjny płyn hydrauliczny opracowany specjalnie dla najnowszych pojazdów wyposażonych w elektrohydrauliczne i hydrauliczne układy kierownicze, układy poziomowania nadwozia i układy sterowania,
Chroni przed awariami pompy spowodowanymi nadmiernym zużyciem, utlenieniem lub pienieniem. Zapewnia bezproblemowe działanie w ujemnych temperaturach. Specjalnie opracowany dla pojazdów ze wspomaganiem kierownicy