- -13%

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 2 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 1 szt. |
Forté New Generation Motor Flush jest przeznaczony do czyszczenia układu olejowego z nagaru (odblokowuje zapieczone pierścienie) i osadów.
Forté New Generation Motor Flush jest to płukanka jakości Premium. Gwarantuje 100% bezpieczeństwa dla twojego silnika (przy stosowaniu się do zaleceń producenta). Spełnia normy olejowe API, ACEA i ILSAC.
Preparat New Generation Forté Motor Flush jest złożoną mieszanką specjalnych rozpuszczalników, środków rozpraszających i czyszczących, modyfikatorów tarcia, dyspergatorów. Należy go dodać do zużytego oleju silnikowego przed jego wymianą.
Uwaga!!! Bazą naszej płukanki nie jest rozpuszczalnik tylko olej syntetyczny. To właśnie dlatego jest ona wysoce bezpieczna!
Preparat New Generation Forté Motor Flush został specjalnie opracowany w celu efektywnego czyszczenia wnętrza silnika, przy zachowaniu optymalnego smarowania jego wewnętrznych elementów. Posiada podwojoną ilość środków smarnych (w stosunku do poprzedniej wersji tego produktu), dzięki czemu jest tak bezpieczny, że producent pozwala na jazdę z wlanym środkiem do brudnego oleju na dystansie do 50 km w tzw. trybie jazdy eko. Takie zastosowanie sprawia, że układ olejowy jest efektywniej czyszczony z uwagi na wyższe ciśnienie przepływu oleju.
Preparat New Generation Forté Motor Flush jest nieszkodliwy dla elementów silnika, w tym również dla układu oczyszczania spalin. Produkt ten nadaje się do stosowania ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, których klasyfikacja i specyfikacje są zgodne z ACEA, API, ILSAC oraz wymaganiami poszczególnych producentów pojazdów.
Preparat Forté New Generation Motor Flush można bezpiecznie stosować w silnikach z „mokrym” sprzęgłem (np. motocyklowych), ponieważ produkt ten nie powoduje zmiany właściwości ciernych oleju silnikowego.
W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.
Przed wymianą oleju należy wyczyścić układ olejowy ze szlamu, osadu i innych zanieczyszczeń.
Jeśli chcesz, aby twój silnik pracował optymalnie, a właściwości dodatków uszlachetniających oleju działały prawidłowo, zadbaj o to, aby przed wlaniem nowego oleju dokładnie oczyścić układ smarowania silnika płukanką Forté New Generation Motor Flush.
Preparat może być stosowany zarówno w silnikach benzynowych jak i wysokoprężnych (diesla) a także hybrydach.
Ochronne działanie oleju silnikowego może zostać osłabione z powodu m.in.
W powyższych przypadkach olej nie może zapewnić prawidłowej ochrony elementom silnika pracującym pod dużym obciążeniem. Czas pomiędzy wymianami oleju określa się zależnie od ilości i jakości oleju silnikowego. Producenci pojazdów wydłużają interwały serwisowe w odpowiedzi na oczekiwania klientów – można tak postępować bez negatywnych rezultatów tylko pod warunkiem stosowania wyższej jakości oleju i wykonywania procedury – czyszczenie układu smarowania Forté New Generation Motor Flush z nagaru przed każdą wymianą oleju. W innym przypadku może dojść do nieodwracalnych uszkodzeń wielu elementów silnika (pamiętajmy, że opary olejowe przez odmę dostają się kolektora ssącego, EGR, turbosprężarki itd).
Z powodu zużywania się oleju, rowki pierścieni tłokowych zostają zanieczyszczone, co z kolei powoduje zmniejszenie kompresji i szczelności cylindrów. Sprawność silnika spada, wzrasta natomiast emisja sadzy. W tym samym czasie system recyrkulacji gazów spalinowych odprowadza część oparów olejowych do układu dolotowego. Wskutek tego, jego wewnętrzne elementy są zanieczyszczane np. kanał dolotowy, zawory zawirowujące i zawory dolotowe.
Dodatkowo należy pamiętać, że olej silnikowy podlega procesowi starzenia się, który jest w pewnym stopniu analogiczny do procesu starzenia się paliwa. Cząstki paliwa, wody i pozostałości po spalaniu są wchłaniane przez olej, przez co nabiera on „kwasowości”. Podczas dłuższych przestojów jakość oleju ulega pogorszeniu, przez co pierścienie uszczelniające tracą swoją elastyczność oraz może dochodzić do korozji. Dlatego tak istotne jest stosowanie preparatu zapewniającego cykliczne usuwanie substancji zanieczyszczających układ.
Podczas spuszczania oleju aż 15 jego procent pozostaje w silniku. Razem z olejem pozostają osady w silniku, np. w głowicy, chłodnicy oleju, na powierzchniach pokrywy zaworów i skrzyni korbowej itd. Oznacza to, że po wymianie oleju nowy olej zostanie natychmiast zanieczyszczony, ponieważ środki czyszczące w nowym oleju rozpuszczają najpierw i absorbują pozostające po starym oleju osady. Z tego powodu zdolności oczyszczające nowego oleju są szybko zużywane, a następna wymiana oleju powinna mieć miejsce jeszcze przed upływem ustalonego okresu wymiany.
Zatem jak wymienić olej w samochodzie, aby olej silnikowy prawidłowo spełniał zadanie ochrony i smarowania?
Oczyszczanie układu smarowania z nagaru i osadu przeprowadza się za pomocą środka Forté New Generation Motor Flush. Dzięki temu, olej ponownie przywiera do wszystkich powierzchni i przywracana jest warstwa smarująca.
Dzięki czyszczeniu zostają rozpuszczone wszelkie osady laku na ściankach cylindrów, pierścieniach tłokowych oraz nagaru w rowkach pierścieni tłokowych i na górnych powierzchniach tłoków, powyżej uszczelniających pierścieni tłokowych. W następstwie tego, pierścienie tłokowe dobrze przylegają na warstwie smarującej, co z kolei wpływa na zmniejszenie zużycia oleju silnikowego.
Sposób użycia podczas napraw lub przy przebiegu ponad 100 tys. km. :
Przy pierwszym kontakcie z preparatem lub podczas napraw najlepsze efekty daje zastosowanie preparatu Forté New Generation Motor Flush w ilości 1 dawki (400 ml) na 2 litry pojemności układu olejowego
Wyczyścić układ olejowy wybierając jedną z dwóch procedur:
Procedura – płukanie podczas jazdy, po kontroli oleju i stwierdzeniu, że olej nie jest nadmiernie zagęszczony lub bardzo brudny – wlać odpowiednią ilość Forté New Generation Motor Flush do brudnego oleju przed wymianą (nie przekraczać górnego poziomu oleju na bagnecie), wykonać ok 50 km przy niskich obrotach silnika i małych prędkościach max 100 km /godz.
Procedura – wlać odpowiednią ilość Forté New Generation Motor Flush do brudnego oleju, przed wymianą (nie przekraczać górnego poziomu oleju na bagnecie) płukać silnik na wolnych obrotach przez ok 1 godzinę (co 5 min. należy na chwilę podwyższyć obroty do 2,5 tys./min.
Następnie wymienić olej (na zalecany przez producenta silnika) i wlać do niego 1 x Forte Top End Treatment na każde 4 litry pojemności układu olejowego.
Sposób użycia podczas profilaktyki:
Wlać do brudnego oleju przed wymianą 1 x Forté New Generation Motor Flush na każde 4 litry pojemności układu olejowego i czyścić system przez 30 min. na wolnych obrotach, podwyższając na 2 sek. obroty do 3.500 lub gdy stary olej nie jest zbyt brudny i gęsty, wykonać ok 30 km przy niskich obrotach silnika i małych prędkościach max. do 100 km /godz.
Następnie wymienić olej i filtr, a do nowego oleju dolać 1 x Forté Top End Treatment na każde 4 litry pojemności układu olejowego
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
Indeks: DOD000434
Engine Flush Dodatek do płukania układu olejowego Dodatek do oleju silnikowego, którego zadaniem jest oczyszczenie elementów układu smarowania z typowych zanieczyszczeń.
Indeks: DOD000365
Czyszczenie systemu smarowania Top End Treatment obniża spalanie oleju. Preparat został stworzony zgodnie z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie technologii olejów silnikowych, a jego możliwości w zakresie oczyszczania zostały potwierdzone tysiącami kilometrów testowych jazd próbnych.
Indeks: PŁY000025
Czyści silnik od wewnątrz. Usuwa osady z kanałów olejowych, z rowków pierścieni tłokowych itp.
Indeks: DOD000437
MOJE AUTO Professional Płukanka do silnika POWER TEC Truck 2,5l
Indeks: OLE000638
AMSOIL Engine and Transmission Flush - Płukanka do silnika i automatycznej skrzyni biegów.
Indeks: PŁY000501
Usuwa zanieczyszczenia operacyjne i pozostałości żywicy w całym układzie olejowym i smarnym. Rozpuszcza węgiel i osady z pierścieni tłokowych oraz z górnej strefy cylindra.
Indeks: DOD000380
Profesjonalny preparat do płukania układu olejowego silników spalinowych oparty na wysokowydajnych rozpuszczalnikach, detergentach oraz środkach smarnych. Dzięki zastosowaniu specjalnej formulacji preparat skutecznie rozpuszcza twarde nagary, osady i inne trudne do usunięcia zabrudzenia znajdujące się w układzie smarowania silnika.
Indeks: DOD000002
Środekczyszczący do silników, dodawany do silnika przed zmianąoleju. Do silników benzynowych i Diesla
Indeks: DOD000279
Płukanka silnika. Usuwa osad, nagar, sadze, dokładnie usuwa zużyty olej.
Indeks: DOD000391
Środek do przepłukiwania silnika Kleen-flo, który opracowano tak, by rozpuszczały szeroką gamę zanieczyszczeń silnika.
Indeks: DOD000210
Płukanka silnika. Usuwa osad, nagar, sadze, dokładnie usuwa zużyty olej.
Indeks: DOD000030
Dodatek do oleju, który należy użyć przed jego wymianą.
Indeks: XA40101
Wykorzystuje się do oczyszczania i przepłukiwania silników benzynowych i diesla w tym z turbosprężarką oraz zespołów napędowych(mosty, skrzynie).
Indeks: DOD000315
płukanka układu smarowania silników z efektem oczyszczenia pierścieni tłokowych. Zawiera rewitalizant.
Forté New Generation Motor Flush jest przeznaczony do czyszczenia układu olejowego z nagaru (odblokowuje zapieczone pierścienie) i osadów.