RAVENOL AWD-H 300ml Haldex - syntetyczny olej do sprzęgła Haldex
OLEJ RAVENOL AWD-H FLUID jest to specjalnie sformułowany olej w pełni syntetyczny, wzbogacony o specyficzne dodatki oraz inhibitory. Przeznaczony do mokrych wielopłytkowych sprzęgieł ciernych Haldex wszystkich generacji, stosowanych w układach przenoszenia napędu 4x4 takich jak Allrad, Quattro czy 4motion. Dzięki swoim właściwościom umożliwia skuteczny transfer mocy.
Jak działa sprzęgło Hadlex: Jest umieszczone pomiędzy wałem napędowym a mechanizmem różnicowym tylnej osi. W generacjach I-III było ono sterowane ciśnieniem powstałym na skutek różnic prędkości obrotowych przedniej i tylnej osi. Przenoszony moment napędowy zależał od wartości ciśnienia, z jakim są ściskane tarczki sprzęgła. Dzięki czemu tylne koła zaczynały się obracać w wyniku poślizgu kół przednich. Haldex IV generacji ma sterowanie elektrohydrauliczne, ciśnienie wytwarzane jest za pomocą pompy elektrycznej a przenoszenie momentu napędowego reguluje sterownik napędu na cztery koła za pośrednictwem elektrozaworu regulacji stopnia otwarcia sprzęgła. Dzięki temu rozdział momentu na poszczególne osie oraz koła zależny jest od sposobu oraz warunków jazdy. Różnica prędkości obrotowych kół na osiach nie załącza już sprzęgła Haldex IV generacji.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL AWD-H 300ml Haldex:
Nadaje się do wszystkich generacji sprzęgła haldex, w pojazdach marki AUDI, VOLKSWAGEN, SEAT, SKODA, OPEL, LANDROVER i VOLVO. Olej powinien być wymieniany co 60 000 kilometrów, żeby zapobiec uszkodzeniom układu przeniesienia napędu.
Właściwości RAVENOL AWD-H 300ml Haldex:
Znakomita płynność w niskich temperaturach
Wysoki i stabilny wskaźnik lepkości
Bardzo dobra stabilność oksydacyjna
Niezawodna ochrona przez zużyciem, korozją i pienieniem
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: VW G 052 175 A2, G 055 175 A2, G 060 175 A2, Volvo 31367940, GM 93165387, Opel 1940057, Land Rover LR 054941 (olej Haldex lata 2011-2014)
OLEJ RAVENOL AWD-H FLUID jest to specjalnie sformułowany olej w pełni syntetyczny, wzbogacony o specyficzne dodatki oraz inhibitory. Przeznaczony do mokrych wielopłytkowych sprzęgieł ciernych Haldex wszystkich generacji,
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.
RAVENOL ATF SP-IV Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych na bazie PAO (polialfaolefiny) i najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, opracowany dla 6-biegowych automatycznych przekładni Hyundai.
Syntetyczny olej silnikowy OE jest przeznaczony dla mechaników i kierowców poszukujących spokoju ducha i szczególnej wartości w syntetycznym oleju silnikowym. Zapewnia 100-procentową syntetyczną ochronę silnika dla zaawansowanych technologii samochodowych, w tym turbosprężarek i wtrysku bezpośredniego.
RAVENOL ATF Dexron III Hto uniwersalny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Najnowszej generacji, wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
Syntium 5000 AV 5W-30 firmy PETRONAS jest olejem typu mid SAPS, który nadaje się do wszystkich rodzajów samochodów osobowych takich, jak Volkswagen i Mercedes Benz, w tym samochodów posiadających silniki benzynowe i Diesla
OLEJ RAVENOL AWD-H FLUID jest to specjalnie sformułowany olej w pełni syntetyczny, wzbogacony o specyficzne dodatki oraz inhibitory. Przeznaczony do mokrych wielopłytkowych sprzęgieł ciernych Haldex wszystkich generacji,