- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Jakość: ISO 12925-1 CKC/CKD
Lepkość: ISO VG: 320
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 320 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
• chronią poszczególne części przekładni, tj. koła zębate, łożyska toczne i ślizgowe, przed nadmiernym zużyciem mechanicznym w trakcie normalnej eksploatacji, jak i w przypadku wystąpienia obciążeń udarowych,
• zabezpieczają przed korozją elementy konstrukcyjne przekładni wykonane ze stali i metali nieżelaznych przed chemicznym oddziaływaniem aktywnych składników oleju oraz produktów jego utleniania,
• dzięki wysokiej stabilności termooksydacyjnej umożliwiają długotrwałą pracę w podwyższonych temperaturach bez utraty swoich właściwości,
• zastosowane dodatki przeciwpienne oraz deemulgujące przeciwdziałają obniżeniu własności smarnych oleju wskutek tworzenia się trwałej piany oraz emulsji olejowo-wodnej,
Oleje Transol® SP 320 przeznaczone są do smarowania wysokoobciążonych mechanicznych przekładni urządzeń przemysłowych, przenoszących często obciążenia uderzeniowe, np. urządzeń walcowniczych w hutnictwie, maszyn budowlanych, maszyn pracujących w cementowniach, podnośnikach i urządzeniach przeładunkowych w przemyśle okrętowym, w obrabiarkach, w przekładniach turbin parowych i gazowych, w maszynach stosowanych w przemyśle papierniczym oraz w innych urządzeniach, w temperaturach do 120oC, wymagających użycia olejów o zwiększonej wytrzymałości warstwy smarnej na obciążenie (oleje zawierają dodatki EP - Extreme Pressure), dobrej stabilności termooksydacyjnej przy zastosowaniu w wyższych temperaturach i dobrych właściwościach przeciwkorozyjnych (względem żelaza i metali nieżelaznych) oraz deemulgujących.
Oleje Transol® SP 320 mogą być stosowane w przypadkach, gdy przekładnie narażone są na agresywne działanie środowiska (para wodna, gazy korozyjne), jak również zmienne temperatury otoczenia (dźwigi, wciągarki, itp.).
Dopuszczenia:
GLIMAG
RYFAMA
Spełnia wymagania:
PN-90/C-96056,
DIN 51517 cz. 3,
US Steel 224,
AGMA/ANSI 9005-E02
ISO 12925-1 CKC/CKD
Parametry | Jedn. | Wartości typowe |
Lepkość kinematyczna w temperaturze 400C | mm2/s | 320 |
Wskaźnik lepkości | - | 96 |
Temperatura płynięcia | 0C | -20 |
Temperatura zapłonu | 0C | 240 |
Działanie korodujące w płytce miedzianej, 3h/1200C, stopień korozji | wzorce | 1b |
Odporność na emulgowanie, czas rozwarstwienia się emulsji olej-woda | min | 27 |
Własności smarne · wskaźnik zużycia pod obciążeniem (Ih) · obciążenie zespawania (Pz) | daN kG | 49 315 |
Zdolność do przenoszenia obciążeń na stanowisku FZG, stopień obciążenia niszczącego, nie niższy niż | - | 12 |
UWAGA: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu. |
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
Indeks: 1211113-001-01-999
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
Indeks: OLE000300
Hipol ATF II D mineralny olej do automatycznych przekładni samochodowych oraz wspomagania kierownicy
Indeks: OLE001627
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty” do mocno obciążonych aplikacji.
Indeks: 1211122-010-01-999
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
Indeks: 1211105-001-01-999
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
Indeks: OLE002610
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej przekładniowy do przekładni hipoidalnych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz innych pojazdów i maszyn pracujących w bardzo trudnych warunkach, w których producent zaleca olej klasy GL-5 wg API.
Indeks: OLE000880
Mineralny płyn ATF do przekładni automatycznych i układów wspomagania.
Indeks: 7966-5L
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
Indeks: 1221102-001-01-999
RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85 jest pełno syntetycznym lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie Polialfaolefin do specjalnych przekładni manualnych, rozdzielczych i wyrównawczych (PAO).
Indeks: 1221110-001-01-999
RAVENOL Getriebeoel SLS SAE 75W-140 GL 5 LS jest wielosezonowym, syntetycznym olejem klasy GL-5 przeznaczonym do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych, manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych oraz przekładni zębatych walcowych i stożkowych w pojazdach i maszynach, a także do przekładni kierowniczych, gdzie dodatkowo wymagane są właściwości...
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 320 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne