- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Jakość: ISO 12925-1 CKC/CKD
Lepkość: ISO VG: 320
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 320 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
• chronią poszczególne części przekładni, tj. koła zębate, łożyska toczne i ślizgowe, przed nadmiernym zużyciem mechanicznym w trakcie normalnej eksploatacji, jak i w przypadku wystąpienia obciążeń udarowych,
• zabezpieczają przed korozją elementy konstrukcyjne przekładni wykonane ze stali i metali nieżelaznych przed chemicznym oddziaływaniem aktywnych składników oleju oraz produktów jego utleniania,
• dzięki wysokiej stabilności termooksydacyjnej umożliwiają długotrwałą pracę w podwyższonych temperaturach bez utraty swoich właściwości,
• zastosowane dodatki przeciwpienne oraz deemulgujące przeciwdziałają obniżeniu własności smarnych oleju wskutek tworzenia się trwałej piany oraz emulsji olejowo-wodnej,
Oleje Transol® SP 320 przeznaczone są do smarowania wysokoobciążonych mechanicznych przekładni urządzeń przemysłowych, przenoszących często obciążenia uderzeniowe, np. urządzeń walcowniczych w hutnictwie, maszyn budowlanych, maszyn pracujących w cementowniach, podnośnikach i urządzeniach przeładunkowych w przemyśle okrętowym, w obrabiarkach, w przekładniach turbin parowych i gazowych, w maszynach stosowanych w przemyśle papierniczym oraz w innych urządzeniach, w temperaturach do 120oC, wymagających użycia olejów o zwiększonej wytrzymałości warstwy smarnej na obciążenie (oleje zawierają dodatki EP - Extreme Pressure), dobrej stabilności termooksydacyjnej przy zastosowaniu w wyższych temperaturach i dobrych właściwościach przeciwkorozyjnych (względem żelaza i metali nieżelaznych) oraz deemulgujących.
Oleje Transol® SP 320 mogą być stosowane w przypadkach, gdy przekładnie narażone są na agresywne działanie środowiska (para wodna, gazy korozyjne), jak również zmienne temperatury otoczenia (dźwigi, wciągarki, itp.).
Dopuszczenia:
GLIMAG
RYFAMA
Spełnia wymagania:
PN-90/C-96056,
DIN 51517 cz. 3,
US Steel 224,
AGMA/ANSI 9005-E02
ISO 12925-1 CKC/CKD
Parametry | Jedn. | Wartości typowe |
Lepkość kinematyczna w temperaturze 400C | mm2/s | 320 |
Wskaźnik lepkości | - | 96 |
Temperatura płynięcia | 0C | -20 |
Temperatura zapłonu | 0C | 240 |
Działanie korodujące w płytce miedzianej, 3h/1200C, stopień korozji | wzorce | 1b |
Odporność na emulgowanie, czas rozwarstwienia się emulsji olej-woda | min | 27 |
Własności smarne · wskaźnik zużycia pod obciążeniem (Ih) · obciążenie zespawania (Pz) | daN kG | 49 315 |
Zdolność do przenoszenia obciążeń na stanowisku FZG, stopień obciążenia niszczącego, nie niższy niż | - | 12 |
UWAGA: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu. |
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
Indeks: OLE003070
Oryginalny okej przekładniowy MOPAR - opracowany w celu zapewnienia najwyższej ochrony przekładni w samochodach JEEP DODGE CHRYSLER.
Indeks: 1211117-004-01-999
RAVENOL ATF RED-1 jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji opracowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Indeks: 1223211-001-01-999
RAVENOL Hypoid EPX Getriebe-Oel SAE 85W-140 GL-5 jest olejem smarowym, przeznaczonym do przekładni mechanicznych, o specjalnych właściwościach EP (Extreme Pressure), stworzonym na bazie wysokiej jakości rafinowanych rozpuszczalnikami olejów podstawowych
Indeks: OLE002951
Obowiązkowy w pojazdach Mercedes wyposażonych w 7 biegowe skrzynie (NAG2) oraz modele AMG, oraz do 5 biegowych skrzyń.
Indeks: PŁY000313
Wysokiej jakości i wysoce skuteczny, wielofunkcyjny syntetyczny płyn hydrauliczny z bezpopiołowymi dodatkami, opracowany do centralnych układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów - Central Hydraulic Fluid (CHF).
Indeks: 1211134-001-01-999
RAVENOL ATF CVT KFE Fluid jest w pełni syntetycznym płynem typu CVT o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
Indeks: OLE000263
Mineralny olej do skrzyń biegów i tylnych mostów SAE 80W-90
Indeks: OLE003485
MOTORCRAFT USA Mercon V 4,73L to wysokiej jakości, syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów.
Indeks: OLE000874
Olej automatycznej skrzyni biegów ATF czerwony 1 litr FEBI 29934
Indeks: 1211137-004-01-999
RAVENOL ATF MERCON®LV Fluid jest w pełni syntetycznym olejem ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych firmy Ford.
Indeks: OLE002628
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
Indeks: OLE000664
Mobil ATF 3309 jest zalecany do stosowania w przekładniach wykonanych przez Aisin Warner
Indeks: OLE001396
Olej przekładniowy FUCHS TITAN SINTOPOID 75W90 to syntetyczny olej przekładniowy stosowany w samochodach osobowych.
Indeks: OLE000194
Syntetyczny olej przekładniowy, specjalnie opracowany do wszelkiego rodzaju współczesnych skrzyń biegów (tryb manualny, sekwencyjny, elektroniczna kontrola) z lub bez blokady sprzęgła. Szczególnie zalecany do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów amerykańskich: GM, FORD, CHRYSLER oraz azjatyckich: HYUNDAI/KIA, MITSUBISHI, SUBARU.
Indeks: 1211110-010-01-999
RAVENOL CVT Fluid jest pełnosyntetycznym środkiem smarnym najnowszej generacji do automatycznych przekładni bezstopniowych CVT.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 320 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne