Doskonały olej do przekładni automatycznych. Zapewnia dwukrotnie dłuższy czas eksploatacji od olejów DEXRON®-III ATF (H). Spełnia wymagania specyfikacji GMN10060.
Skrócony opis produktu
DEXRON®-VI ATF Olej do automatycznych przekładni DEXRON-VI Petro-Canada został specjalnie sformułowany, by spełniać wymagania nowych przekładni 6-biegowych, które GM zastosował w nowych modelach swoich aut. Nowoczesna technologia połączona z systemem specjalnie skomponowanych dodatków zapewnia 2 x dłuższa żywotność w stosunku do innych płynów DEXRON-III ATF . Pozwala na przebieg 400,000 km (250,000 mil) przy normalnych warunkach użytkowania. Ponadto obniża ścieranie przekładni w niskich temperaturach i zapewnia dłuższa trwałość komponentów oraz samych przekładni.
DEXRON®-VI ATF zapewnia: 2 x dłuższą żywotność w porównaniu do DEXRON-III ATF (H) Ulepszone własności produktu zarówno dla nowych i starszych przekładni Bardziej ekonomiczne zużycie paliwa niż płyny DEXRON-III (H) Większą odporność na utlenianie i stabilność termiczną w porównaniu do DEXRON-III (H) Lepsze przenoszenie momentu obrotowego niż oleje DEXRON-III (H) Większa odporność oleju na ścinanie.
Typowe dane eksploatacyjne
Właściwości
Metoda testu
DURADRIVE MV SYNTHETIC ATF
Gęstość, kg / l @ 15oC
ASTM D4052
0,846
Lepkość kinematyczna cSt@40°C
cSt@100°C
ASTM D445
29,8
6,0
Barwa
wizualnie
czerwona
Temperatura zapłonu, °C
ASTM D92
206
Temperatura płynięcia, °C
ASTM D97
-54
Wskaźnik lepkości
ASTM D2270
151
Lepkość Brookfielda, cP @ -20 °C cP @ -30 °C cP @ -40 °C
ASTM D2983
1.053 3.164 12.030
Liczba kwalifikacyjna
J-60001
Podane wyżej wartości są typowe dla normalnej produkcji. Nie stanowią one specyfikacji.
Doskonały olej do przekładni automatycznych. Zapewnia dwukrotnie dłuższy czas eksploatacji od olejów DEXRON®-III ATF (H). Spełnia wymagania specyfikacji GMN10060.
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
Doskonały olej do przekładni automatycznych. Zapewnia dwukrotnie dłuższy czas eksploatacji od olejów DEXRON®-III ATF (H). Spełnia wymagania specyfikacji GMN10060.
RAVENOL ATF CVT KFE Fluid jest w pełni syntetycznym płynem typu CVT o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
Wysokiej jakości i wysoce skuteczny, wielofunkcyjny syntetyczny płyn hydrauliczny z bezpopiołowymi dodatkami, opracowany do centralnych układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów - Central Hydraulic Fluid (CHF).
RAVENOL ATF 6HP Fluid jest olejem ATF do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie skrzyń automatycznych.
RAVENOL ATF Type J2/S Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami,
RAVENOL ATF MERCON V jest uniwersalnym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji przygotowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
RAVENOL ATF Dexron III Hto uniwersalny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Doskonały olej do przekładni automatycznych. Zapewnia dwukrotnie dłuższy czas eksploatacji od olejów DEXRON®-III ATF (H). Spełnia wymagania specyfikacji GMN10060.