RAVENOL ATF M 9-Serie 10L - olej przekładniowy do skrzyni biegów automatycznej
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów. RAVENOL ATF M 9-Serie jest jednym z płynów ATF (Automatic Transmission Fluid) do automatycznych skrzyni biegów nowej generacji opracowanej dla wszystkich siedmiobiegowych automatycznych przekładni w pojazdach Mercedes Benz. Gwarantowana jest maksymalna ochrona przed zużyciem w każdych warunkach.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL ATF M 9-Serie:
RAVENOL ATF M 9-Serie został opracowany do użytku w najnowszych siedmiobiegowych skrzyniach biegów NAG2VSport, 7G-Tronic (Szablon 722.9 / W7A 700 / NAG2) oraz dla skrzyń pięciobiegowych (Szablon 722.6 / W5A 580 / NAG1). RAVENOL ATF M 9-Serie jest kompatybilny wstecz ze wszystkimi wcześniejszymi cztero- i pięciobiegowymi wersjami przekładni w samochodach osobowych mercedes benz (szablon 722.3, 722.4, 722.5) za wyjątkiem pięciobiegowej przekładni automatycznej cvt (szablon 722.7 /fag) klasy a (w168) i vaneo (w414).
Właściwości RAVENOL ATF M 9-Serie:
RAVENOL ATF M 9-Serie oferuje:
· doskonałe własności smarujące, również przy niskich temperaturach zimą · wysoki, stabilny współczynnik lepkości · bardzo niską temperaturę krzepnięcia · doskonałą stabilność oksydacyjną · najlepszą możliwą ochronę przed korozją i spienianiem · doskonale zbilansowany współczynnik tarcia · neutralność względem materiałów uszczelniających · wysoką stabilność termiczną i oksydacyjną · doskonałe własności chłodzące · znakomitą odporność na ścinanie · zminimalizowanie strat spowodowanych parowaniem · neutralne zachowanie dzięki inhibicji metali nieżelaznych
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
RAVENOL ATF 6HP Fluid jest olejem ATF do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie skrzyń automatycznych.
Płyn do przekładni automatycznej do samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Odpowiedni również do niektórych przekładni manualnych, zapewnia ulepszoną ochronę i smarowanie automatycznej skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
RAVENOL ATF Fluid +4 jest syntetycznym licencjonowanym olejem do automatycznych skrzyń biegów ATF najnowszej generacji z jedynym w swoim rodzaju pakietem uszlachetniaczy do skrzyń takich marek jak Chrysler, Jeep i Dodge.
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
Wysokowydajny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów opracowany z myślą o wydłużonych interwałach wymiany do stosowania w szerokiej gamie pojazdów.
RAVENOL ATF T-WS Lifetime to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, oraz PAO (polialfaolefiny) do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
Płyn Premium Light & Heavy-Duty Automatic Transmission Fluid (ATF) & Continuous Variable Transmission (CVT) został zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.