RAVENOL ATF Type J2/S Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do wszystkich 5, 6- i 7-biegowych przekładni automatycznych firmy Jatco. W każdym stanie eksploatacji gwarantuje znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej oraz maksymalną ochronę przed zużyciem.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL ATF J2/S Fluid:
Nadaje się do stosowania w przekładniach automatycznych firmy Jatco: JF613E – Renault przekładnie AJ0 Laguna, Scenic, Espace, Latitude; Nissan przekładnie AJ0 Qashqai; Mitsubishi przekładnie F6AJA i W6AJA Outlander; JR710E i JR711E – Infiniti FX50, EX37, NISSAN FAIRLADY Z, SKYLINE, FUGA
Właściwości RAVENOL ATF J2/S Fluid:
bardzo dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
wysoki, stabilny wskaźnik lepkości
bardzo dobra stabilność oksydacyjna
maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem się
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: Nissan KLE2300002 M. Fl. J, Nissan KE908-99932, Nissan 999MP-MTJ00P Matic Fluid J, NISSAN 999MP-MTS00P Matic fluid S, Nissan KLE24 00002 M. Fl. S, Mitsubishi MZ 313771 ATF Fluid J2, Mitsubishi 4031610 ATF Fluid J3, Renault Matic J6
Uwagi RAVENOL ATF J2/S Fluid:
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.
RAVENOL ATF Type J2/S Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami,
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
RAVENOL ATF MM SP-III Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
RAVENOL ATF Type J2/S Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami,