Uniwersalny, całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy o wysokiej lepkości (ATF) do automatycznych skrzyń biegów. Został specjalnie opracowany dla wszystkich nowoczesnych automatycznych skrzyń biegów (tryby ręczne lub sekwencyjne, sterowanie elektroniczne itp.) wyposażonych w blokadę konwertera hydraulicznego lub bez niego. Jest również kompatybilny z automatycznymi skrzyniami biegów starej generacji, hydraulicznymi układami wspomagania kierownicy, statkami cofania, przekładniami hydrostatycznymi, układami hydrauliczno-mechanicznymi, w których zaleca się stosowanie płynów zgodnych ze standardami Dexron (z wyjątkiem Dexron VI) lub Mercon. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa. Został opracowany na podstawie wymagań stawianych przez firmę AISIN WARNER. Właściwości produktu:
Skutecznie zabezpiecza części metalowe ze stopów żelaznych i nieżelaznych (zwłaszcza chłodnice) przed korozją, zarówno eksploatowane, jak i wyłączone z eksploatacji;
Skutecznie zapobiega powstawaniu pęcherzyków powietrza i pienieniu;Zapewnia kompatybilność ze wszystkimi materiałami uszczelniającymi, zapobiegając pęcznieniu, twardnieniu i kurczeniu, a tym samym obniżając koszt części zamiennych i zapobiegając wyciekom.
Skutecznie chroni uszczelnienia fluoroelastomerowe w ciężkim sprzęcie;
Redukuje hałas.
Zalecany do automatycznych skrzyń biegów amerykańskich: GM, FORD, CHRYSLER itp., azjatyckich: HYUNDAI/KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SSANGYONG, SUBARU, TOYOTA itp. oraz europejskich: BMW, CITROEN, FIAT, MB, Budowane są VOLVO, PEUGEOT, RENAULT itp.
Kolor czerwony.
Postępuj zgodnie z instrukcjami producenta zawartymi w instrukcji obsługi!
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
Płyn Premium Light & Heavy-Duty Automatic Transmission Fluid (ATF) & Continuous Variable Transmission (CVT) został zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.
Płyn do przekładni automatycznej do samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Odpowiedni również do niektórych przekładni manualnych, zapewnia ulepszoną ochronę i smarowanie automatycznej skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
RAVENOL ATF CVT KFE Fluid jest w pełni syntetycznym płynem typu CVT o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
RAVENOL CVT NS3 / J4 Fluid jest syntetycznym nowoczesnym olejem typu CVTF (Continuously Variable Transmission Fluid), tj. do przekładni bezstopniowych CVT opracowanym w oparciu o wysokiej jakości oleje hydrokrakowane ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów CVT.
Mannol Dexron III Automatic Plus - uniwersalny olej wielosezonowy do - automatycznych skrzyń biegów, kierowniczych systemów hydraulicznych i sprzęgieł hydraulicznych.
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.