CASTROL Transmax ATF Z 1L - olej przekładniowy do skrzyni biegów automatycznej
W pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany z wykorzystaniem technologii Smooth Drive TechnologyTM, zatwierdzony i licencjonowany przez GM i Ford do stosowania w pojazdach wymagających olejów zgodnych z najnowszymi specyfikacjami ATF tych firm. Odpowiedni do stosowania w większości azjatyckich i europejskich przekładni automatycznych.
Charakterystyka CASTROL Transmax ATF Z:
100% stabilność, w bardzo niskich i wysokich temperaturach zapewnia bezawaryjne działanie przekładni;
poprawia komfort zmiany biegów;
redukuje temperaturę przekładni ok. 15 st. C;
odporny na ścieranie;
dłuższe okresy między wymianami
Normy CASTROL Transmax ATF Z :
GM DEXRON®-VI (J-60172)
Ford MERCON® LV (MLV141002)
Spełnia wymogi specyfikacji JASO 1A LV₍₁₃₎
Odpowiedni do stosowania, gdy wymagane są następujące produkty: Aisin Warner AW-1, AW-2; olej AML nr G 055005 A1/A2/A6; ATF M1375.4; D3M; MA-1; SP; olej Bentley nr PY112995PA; olej BMW nr 8322 0142516, 83 22 2 3 55 599 (ATF6), 83 22 2 413 477 (ATF7), 83 22 2 289 720 (ATF3+), ETL 7045E, LA 2634, LT 71141; olej Chrysler nr 68157995AA, ATF+4; Daihatsu AMMIX ATF D-III Multi D3-SP; Ford MERCON® ULV ATF, MERCON SP, M2C924-A, M2C949-A; GM 1940767, GM DEXRON II, III, IIIH; Honda ATF typu 3.1, 08263-999--01HE (EU), DW 1/Z-1; Hyundai/Kia SP III, SP IV, SP IV M, SP IV RR, olej nr 040000C905G; Isuzu, Red 1; olej Jaguar nr 02JDE 26444, Fluid 8432; JASO 1A₍₀₃₎; JWS 3314, 3317, 3309, 3324; olej Land Rover nr LR023288, TYK500050; MB 236.10, 236.12, 236.14, 236.15, 236.17; olej Maserati nr 231603; Mazda ATF M-III, M-V, FZ; Mitsubishi SP II, IIM, III, IV, PA, J3; Nissan Matic D, J, S; Subaru F6, Red 1; olej Suzuki AT 5D06, 2384K; Toyota T III, T IV, WS; Volvo 1161540; VW / Audi TL 52990 (G 052 990), TL 55540 (G 055 540), TL 60162 (G 060 162); ZF Lifeguardfluid 6, Lifeguardfluid 8; Volvo 97342 (AT 102) do zastosowania terenowego; Porsche; automatyczne przekładnie 7- i 9-biegowe Mercedes Benz, automatyczne przekładnie 8- i 9-biegowe Audi, BMW, Mini-Cooper, Jaguar, Peugeot/Citroen, Saab, Volvo i VW, w przypadku których specyfikacja lub numer części nie zostały wyraźnie określone powyżej.
MB Approval 236.81, MAN 339 Typ Z3,V2
ZF TE-ML-04D,11B,14C,16M Voith H55.633535/635, VW 501.60, Nissan Matic Fluid D
RAVENOL ATF MERCON V jest uniwersalnym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji przygotowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF JF506E jest pełno syntetycznym olejem ATF (Automatic-Transmision-Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
RAVENOL ATF MM SP-III Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
RAVENOL ATF FZ jest w pełni syntetycznym płynem typu ATF (Automatic Transmission Fluid) o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.