
Indeks: OLE003515
RAVENOL ATF DCT-DSG LV Fluid 1L - olej przekładniowy
RAVENOL ATF DCT-DSG LV Fluid 1L - olej przekładniowy
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 1 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
W pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany z wykorzystaniem technologii Smooth Drive TechnologyTM, zatwierdzony i licencjonowany przez GM i Ford do stosowania w pojazdach wymagających olejów zgodnych z najnowszymi specyfikacjami ATF tych firm. Odpowiedni do stosowania w większości azjatyckich i europejskich przekładni automatycznych.
MB Approval 236.81, MAN 339 Typ Z3,V2
ZF TE-ML-04D,11B,14C,16M Voith H55.633535/635, VW 501.60, Nissan Matic Fluid D
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE003515
RAVENOL ATF DCT-DSG LV Fluid 1L - olej przekładniowy
Indeks: OLE002576
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
Indeks: OLE001522
ELF RENAULTMATIC D3 SYN jako produkt całkowicie syntetyczny posiada szereg zalet niespotykanych w klasycznych olejach do przekładni automatycznych
Indeks: 1211119-004-01-999
RAVENOL ATF JF506E jest pełno syntetycznym olejem ATF (Automatic-Transmision-Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej
Indeks: OLE000752
Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi.
Indeks: OLE002541
Płyn Premium Light & Heavy-Duty Automatic Transmission Fluid (ATF) & Continuous Variable Transmission (CVT) został zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.
Indeks: 1211127-001-01-999
RAVENOL ATF M 9-FE jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami
Indeks: OLE002015
Produkt nadaje się m.in do automatycznych i półautomatycznych skrzyń biegów azjatyckich producentów wymagających dobrych właściwości przeciwwstrząsowych takich jak Nissan (Matic D,J,K), Mazda (M-III, M-V), Honda (Z- 1), Toyota (T-IV, JWS3309), Hyundai, Kia, Mitsubishi (SP-II / SP-III).Nadaje się do zastosowań w przypadku wymagania poziomu jakości ZF 14C.
Indeks: OLE002892
RAVENOL ATF MM SP-III Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
Indeks: 1211107-001-01-999
RAVENOL ATF SP-IV Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych na bazie PAO (polialfaolefiny) i najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, opracowany dla 6-biegowych automatycznych przekładni Hyundai.
Indeks: OLE003524
RAVENOL ATF M 9-FE jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami
Indeks: OLE001984
Olej do przekładni automatycznych
Indeks: OLE000168
Mobil ATF 320 to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, przewyższający swoimi właściwościami wymagania nowoczesnych specyfikacji, takich jak: Ford Mercon i GM Dexron III.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.