CASTROL Transmax ATF Z 1L - olej przekładniowy do skrzyni biegów automatycznej
W pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany z wykorzystaniem technologii Smooth Drive TechnologyTM, zatwierdzony i licencjonowany przez GM i Ford do stosowania w pojazdach wymagających olejów zgodnych z najnowszymi specyfikacjami ATF tych firm. Odpowiedni do stosowania w większości azjatyckich i europejskich przekładni automatycznych.
Charakterystyka CASTROL Transmax ATF Z:
100% stabilność, w bardzo niskich i wysokich temperaturach zapewnia bezawaryjne działanie przekładni;
poprawia komfort zmiany biegów;
redukuje temperaturę przekładni ok. 15 st. C;
odporny na ścieranie;
dłuższe okresy między wymianami
Normy CASTROL Transmax ATF Z :
GM DEXRON®-VI (J-60172)
Ford MERCON® LV (MLV141002)
Spełnia wymogi specyfikacji JASO 1A LV₍₁₃₎
Odpowiedni do stosowania, gdy wymagane są następujące produkty: Aisin Warner AW-1, AW-2; olej AML nr G 055005 A1/A2/A6; ATF M1375.4; D3M; MA-1; SP; olej Bentley nr PY112995PA; olej BMW nr 8322 0142516, 83 22 2 3 55 599 (ATF6), 83 22 2 413 477 (ATF7), 83 22 2 289 720 (ATF3+), ETL 7045E, LA 2634, LT 71141; olej Chrysler nr 68157995AA, ATF+4; Daihatsu AMMIX ATF D-III Multi D3-SP; Ford MERCON® ULV ATF, MERCON SP, M2C924-A, M2C949-A; GM 1940767, GM DEXRON II, III, IIIH; Honda ATF typu 3.1, 08263-999--01HE (EU), DW 1/Z-1; Hyundai/Kia SP III, SP IV, SP IV M, SP IV RR, olej nr 040000C905G; Isuzu, Red 1; olej Jaguar nr 02JDE 26444, Fluid 8432; JASO 1A₍₀₃₎; JWS 3314, 3317, 3309, 3324; olej Land Rover nr LR023288, TYK500050; MB 236.10, 236.12, 236.14, 236.15, 236.17; olej Maserati nr 231603; Mazda ATF M-III, M-V, FZ; Mitsubishi SP II, IIM, III, IV, PA, J3; Nissan Matic D, J, S; Subaru F6, Red 1; olej Suzuki AT 5D06, 2384K; Toyota T III, T IV, WS; Volvo 1161540; VW / Audi TL 52990 (G 052 990), TL 55540 (G 055 540), TL 60162 (G 060 162); ZF Lifeguardfluid 6, Lifeguardfluid 8; Volvo 97342 (AT 102) do zastosowania terenowego; Porsche; automatyczne przekładnie 7- i 9-biegowe Mercedes Benz, automatyczne przekładnie 8- i 9-biegowe Audi, BMW, Mini-Cooper, Jaguar, Peugeot/Citroen, Saab, Volvo i VW, w przypadku których specyfikacja lub numer części nie zostały wyraźnie określone powyżej.
MB Approval 236.81, MAN 339 Typ Z3,V2
ZF TE-ML-04D,11B,14C,16M Voith H55.633535/635, VW 501.60, Nissan Matic Fluid D
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
Mannol Dexron III Automatic Plus - uniwersalny olej wielosezonowy do - automatycznych skrzyń biegów, kierowniczych systemów hydraulicznych i sprzęgieł hydraulicznych.
Wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID.
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF Fluid Typ A to wysokiej jakości olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid), do automatycznych sprzęgieł hydraulicznych i przekładni hydrokinetycznych oraz układu kierowniczego ze wspomaganiem, zaprojektowany na bazie rafinowanych olejów bazowych, specjalnie uszlachetnionych i inhibitowanych, gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie.
Olej na bazie całkowicie syntetycznej do przekładni automatycznej i kierownic ze wspomaganiem hydraulicznym do pojazdów dowolnej marki i dowolnego modelu. Szczególnie wskazany do zastosowania w surowych warunkach klimatycznych.