MANNOL Central Hydraulic Fluid 8990 1L - płyn do wspomagania
Wysokiej jakości i wysoce skuteczny, wielofunkcyjny syntetyczny płyn hydrauliczny z bezpopiołowymi dodatkami, opracowany do centralnych układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów - Central Hydraulic Fluid (CHF). Zaprojektowany w oparciu o najwyższe wymagania producentów samochodów do użytku przez cały okres użytkowania pojazdu.
Właściwości produktu:
Może być używany przez cały rok, nawet w bardzo mroźne zimy, dzięki bardzo niskiej temperaturze płynięcia (-51 °C i poniżej). Zachowuje doskonałe właściwości rozruchowe i wysoką temperaturę (górna granica temperatury pracy +130 °C);
Utrzymuje stabilną lepkość i płynność nawet w niskich temperaturach dzięki wyjątkowo wysokiemu wskaźnikowi lepkości;
Oferuje optymalny współczynnik tarcia i ulepszone właściwości ekstremalnego ciśnienia;
Kompatybilny ze wszystkimi rodzajami węży i uszczelniaczy, aby zapobiec wyciekom;
Doskonała stabilność na ścinanie zapobiega zmianom lepkości przy dużych obciążeniach;
Bardzo wysoka stabilność chemiczna, termiczna i antyoksydacyjna zwiększa żywotność silnika i odporność na pienienie;
Aktywnie chroni przed korozją i zużyciem;
Redukuje hałas pompy i zapewnia płynną pracę kierownicy oraz komfort podczas jazdy.
Przeznaczony do centralnych układów hydraulicznych samochodów, a także do układów wspomagania kierownicy, hydropneumatycznych układów zawieszenia z kontrolą poziomu, amortyzatorów, systemu kontroli trakcji (ASR) i elektronicznej kontroli stabilności (ESC), systemów start-stop, pomp klimatyzacji, centralne zamki i elektrohydrauliczne napędy dachowe do kabrioletów. W pełni kompatybilny z oryginalnymi płynami hydraulicznymi. Nie mieszać z nieoryginalnymi płynami hydraulicznymi, hamulcowymi, chłodzącymi i rozpuszczalnikami.
Rekomendacje MANNOL Central Hydraulic Fluid 8990 1L - płyn do wspomagania
Wysokiej jakości i wysoce skuteczny, wielofunkcyjny syntetyczny płyn hydrauliczny z bezpopiołowymi dodatkami, opracowany do centralnych układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów - Central Hydraulic Fluid (CHF).
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
RAVENOL ATF Fluid Typ A to wysokiej jakości olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid), do automatycznych sprzęgieł hydraulicznych i przekładni hydrokinetycznych oraz układu kierowniczego ze wspomaganiem, zaprojektowany na bazie rafinowanych olejów bazowych, specjalnie uszlachetnionych i inhibitowanych, gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie.
RAVENOL ATF JF405E jest syntetycznym olejem ATF (Automatic Transmission Fluid) na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do 4-biegowych przekładni automatycznych JF402E oraz JF405E firmy Jatco.
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
Syntetyczny olej przekładniowy, specjalnie opracowany do wszelkiego rodzaju współczesnych skrzyń biegów (tryb manualny, sekwencyjny, elektroniczna kontrola) z lub bez blokady sprzęgła. Szczególnie zalecany do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów amerykańskich: GM, FORD, CHRYSLER oraz azjatyckich: HYUNDAI/KIA, MITSUBISHI, SUBARU.
Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF jest najnowszej generacji płynem transmisyjnym zalecanym do przekładni automatycznych, wałów napędowych oraz w hydrostatycznych przeniesień napędu w większości pojazdów.
RAVENOL ATF SP-IV Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych na bazie PAO (polialfaolefiny) i najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, opracowany dla 6-biegowych automatycznych przekładni Hyundai.
RAVENOL ATF T-WS Lifetime to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, oraz PAO (polialfaolefiny) do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
Wysokiej jakości i wysoce skuteczny, wielofunkcyjny syntetyczny płyn hydrauliczny z bezpopiołowymi dodatkami, opracowany do centralnych układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów - Central Hydraulic Fluid (CHF).