Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowej generacji 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów Grupy ZF. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa nawet przy ekstremalnych obciążeniach. Został opracowany z uwzględnieniem specjalnych wymagań G 055 005 stawianych przez Grupę VW. Właściwości produktu:
- Najwyższej jakości baza syntetyczna o niskiej lepkości o stałym wysokim wskaźniku lepkości w połączeniu z wielofunkcyjnym pakietem dodatków zachowuje wszystkie swoje właściwości w szerokim zakresie temperatur: zapewnia dobre właściwości smarne w niskich (-45 °C) temperatury zimą i zapewnia stabilny film olejowy przy ekstremalnych obciążeniach i wysokich temperaturach latem;
- Zaawansowana technologicznie kombinacja dodatków zapewnia dobre właściwości przeciwcierne dla sprzęgieł zębatych i doskonałe właściwości cierne dla elementów ciernych, co zapewnia znaczną oszczędność paliwa, ciągłą i płynną zmianę biegów oraz zwiększenie żywotności wszystkich elementów przekładni. Zapewnia skoordynowaną i płynną pracę sprzęgieł. Zapobiega ocieraniu;
- Posiada podwyższoną stabilność termiczno-oksydacyjną i chemiczną oraz odporność na degradację termiczną w wysokiej temperaturze przez cały okres użytkowania. Pozwala ograniczyć lakierowanie, powstawanie szlamów, sadzy i innych nagarów, wydłużając czas między wymianami oleju i zapewniając trwałość elementów przekładni, a tym samym obniżając koszty utrzymania sprzętu;
- Dzięki dodatkowi specjalnych inhibitorów skutecznie chroni części metalowe przed korozją stopów żelaznych i nieżelaznych, zarówno podczas pracy, jak i poza nią;
- Skutecznie zapobiega zapowietrzeniu, tworzeniu się piany i kawitacji, ma doskonałe właściwości chłodzące; Ma niską stratę przez parowanie;
- Zapewnia kompatybilność ze wszystkimi materiałami uszczelek, zapobiega pęcznieniu, twardnieniu i kurczeniu, co obniża koszt części zamiennych i zapobiega wyciekom;
- Redukuje hałas.
Zalecany do nowej generacji 6-biegowych skrzyń biegów grupy ZF samochodów osobowych i dostawczych Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, gdzie wymagana jest zgodność z wymaganiami VW G 055 005 oraz powyższymi specyfikacjami producentów europejskich.
Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowej generacji 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów Grupy ZF. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa nawet przy ekstremalnych obciążeniach.
Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowej generacji 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów Grupy ZF. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa nawet przy ekstremalnych obciążeniach.
RAVENOL ATF JF506E jest pełno syntetycznym olejem ATF (Automatic-Transmision-Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
Wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID.
RAVENOL ATF MM SP-III Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.