Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowej generacji 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów Grupy ZF. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa nawet przy ekstremalnych obciążeniach. Został opracowany z uwzględnieniem specjalnych wymagań G 055 005 stawianych przez Grupę VW. Właściwości produktu:
- Najwyższej jakości baza syntetyczna o niskiej lepkości o stałym wysokim wskaźniku lepkości w połączeniu z wielofunkcyjnym pakietem dodatków zachowuje wszystkie swoje właściwości w szerokim zakresie temperatur: zapewnia dobre właściwości smarne w niskich (-45 °C) temperatury zimą i zapewnia stabilny film olejowy przy ekstremalnych obciążeniach i wysokich temperaturach latem;
- Zaawansowana technologicznie kombinacja dodatków zapewnia dobre właściwości przeciwcierne dla sprzęgieł zębatych i doskonałe właściwości cierne dla elementów ciernych, co zapewnia znaczną oszczędność paliwa, ciągłą i płynną zmianę biegów oraz zwiększenie żywotności wszystkich elementów przekładni. Zapewnia skoordynowaną i płynną pracę sprzęgieł. Zapobiega ocieraniu;
- Posiada podwyższoną stabilność termiczno-oksydacyjną i chemiczną oraz odporność na degradację termiczną w wysokiej temperaturze przez cały okres użytkowania. Pozwala ograniczyć lakierowanie, powstawanie szlamów, sadzy i innych nagarów, wydłużając czas między wymianami oleju i zapewniając trwałość elementów przekładni, a tym samym obniżając koszty utrzymania sprzętu;
- Dzięki dodatkowi specjalnych inhibitorów skutecznie chroni części metalowe przed korozją stopów żelaznych i nieżelaznych, zarówno podczas pracy, jak i poza nią;
- Skutecznie zapobiega zapowietrzeniu, tworzeniu się piany i kawitacji, ma doskonałe właściwości chłodzące; Ma niską stratę przez parowanie;
- Zapewnia kompatybilność ze wszystkimi materiałami uszczelek, zapobiega pęcznieniu, twardnieniu i kurczeniu, co obniża koszt części zamiennych i zapobiega wyciekom;
- Redukuje hałas.
Zalecany do nowej generacji 6-biegowych skrzyń biegów grupy ZF samochodów osobowych i dostawczych Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, gdzie wymagana jest zgodność z wymaganiami VW G 055 005 oraz powyższymi specyfikacjami producentów europejskich.
Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowej generacji 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów Grupy ZF. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa nawet przy ekstremalnych obciążeniach.
Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowej generacji 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów Grupy ZF. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa nawet przy ekstremalnych obciążeniach.
Wysokiej jakości i wysoce skuteczny, wielofunkcyjny syntetyczny płyn hydrauliczny z bezpopiołowymi dodatkami, opracowany do centralnych układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów - Central Hydraulic Fluid (CHF).
RAVENOL ATF MM SP-III Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),
Wysokowydajny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) High Performance, stworzony specjalnie do stosowania w nowoczesnych
przekładniach CVT (Continuous Variable Transmission).
RAVENOL ATF RED-1 jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji opracowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Syntetyczny olej przekładniowy, specjalnie opracowany do wszelkiego rodzaju współczesnych skrzyń biegów (tryb manualny, sekwencyjny, elektroniczna kontrola) z lub bez blokady sprzęgła. Szczególnie zalecany do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów amerykańskich: GM, FORD, CHRYSLER oraz azjatyckich: HYUNDAI/KIA, MITSUBISHI, SUBARU.