MOTUL INBOARD TECH 4T 10W-40: Zaawansowany Olej Silnikowy Technosynthese® do Silników Stacjonarnych Morskich
Zapewnij swojemu silnikowi stacjonarnemu niezrównaną ochronę i optymalną wydajność w najbardziej wymagających warunkach morskich. MOTUL INBOARD TECH 4T 10W-40 to wysokiej jakości lubrykant Technosynthese®, specjalnie opracowany dla 4-suwowych silników Diesel, zarówno doładowanych, turbodoładowanych, jak i wolnossących. Idealny wybór dla jednostek rekreacyjnych i profesjonalnych pływających po morzu i rzekach.
Kluczowe Zalety Oleju MOTUL INBOARD TECH 4T 10W-40:
-
Technosynthese® – Dłuższa Żywotność Silnika: Dzięki wzmocnionej syntetycznej bazie, olej zapewnia wyjątkową odporność na wysokie temperatury, łatwiejszy przepływ w niskich temperaturach oraz znacznie wydłuża żywotność silnika i samego lubrykantu.
-
Kompleksowa Ochrona w Środowisku Morskim: Skutecznie chroni silnik przed korozją spowodowaną wilgocią i solą, neutralizuje kwaśne pozostałości spalania paliwa, co przekłada się na zwiększoną trwałość silnika.
-
Zapobieganie Emulsjom z Wodą: Unikalna formuła zapobiega tworzeniu się szkodliwych emulsji z wodą, gwarantując stabilną pracę w każdych warunkach.
-
Doskonała Czystość Silnika: Wzmocniony składnikami detergentowymi i dyspergującymi zapewnia doskonałą czystość jednostki napędowej, zapobiegając gromadzeniu się osadów na tłokach i w misce olejowej.
-
Ochrona przy Zimnym Rozruchu i Oszczędność Paliwa: Klasa lepkości 10W-40 znacząco poprawia ochronę przed zużyciem podczas rozruchu w niskich temperaturach i przyczynia się do oszczędności paliwa, szczególnie przy częstych uruchomieniach.
-
Właściwości Przeciwcierne: Zmniejsza tarcie wewnętrzne, co dodatkowo wspiera minimalizację zużycia paliwa.
Zastosowanie i Kompatybilność:
Ten olej jest przeznaczony do wszystkich 4-suwowych silników Diesla montowanych na łodziach – w tym najnowszej generacji silników z wtryskiem bezpośrednim typu "Common Rail" lub "pompowtryskiwacz", pracujących na paliwie o niskiej/średniej zawartości siarki (do 1%). Jest również odpowiedni dla niektórych silników benzynowych stacjonarnych.
Rekomendowany dla silników Diesla takich marek jak: BAUDOIN, CATERPILLAR, CUMMINS, IVECO, LOMBARDINI, MERCRUISER, MTU, NANNI, MAN, PERKINS, VETUS-DEUTZ, VOLKSWAGEN, VOLVO PENTA, YAMAHA, YANMAR i wiele innych.
Rekomendowany dla silników benzynowych takich marek jak: CRUSADER, MERCRUISER, VOLVO PENTA, YAMAHA.
Nadaje się również do przekładni (invertorów): HURTH, TECHNODRIVE (zgodnie z zaleceniami producenta).
Standardy i Normy:
Dane Techniczne (Wybrane Parametry):
-
Klasa lepkości: SAE J 300: 10W-40
-
Gęstość w 20°C: ASTM D1298: 0.872
-
Lepkość w 40°C: ASTM D445: 101.0 mm²/s
-
Lepkość w 100°C: ASTM D445: 14.9 mm²/s
-
Indeks lepkości: ASTM D2270: 154.0
-
Temperatura krzepnięcia: ASTM D97: -30.0°C
-
Temperatura zapłonu: ASTM D92: 230.0°C
-
TBN: ASTM D2896: 11.6 mg KOH/g
Zalecenia:
Wymiana oleju powinna odbywać się zgodnie z zaleceniami producenta silnika oraz wyników badań oleju, dostosowanych do sposobu użytkowania. Produkt może być mieszany z innymi olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Wybierz MOTUL INBOARD TECH 4T 10W-40 i zapewnij swojemu silnikowi stacjonarnemu niezawodność i wydajność, na jaką zasługuje!