• Ostatnie sztuki
  • Chwilowo niedostępny
CASTROL Edge Titanium 5w40 A3/B4 5L - syntetyczny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

CASTROL Edge Titanium 5w40 A3/B4 5L - syntetyczny olej silnikowy

OLE002394
P0170C8-00
Castrol
Chwilowo niedostępny
Cena
143,99 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

CASTROL Edge Titanium 5w40 A3/B4 5L syntetyczny olej silnikowy

Castrol EDGE wzmocniony tytanem to najbardziej zaawansowana linia olejów syntetycznych, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Technologia TITANIUM FST™ podwaja trwałość filmu olejowego, zapobiegając jego zerwaniu i minimalizując tarcie. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Twój silnik zawsze zareaguje dokładnie tak, jak chcesz.

Castrol EDGE 5W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają wysokiego poziomu ochrony przeciwzużyciowej.

Poznaj korzyści CASTROL Edge Titanium 5w40 A3/B4:

  • Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika
  • Zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet w niskich temperaturach
  • Pozwala osiągnąć i utrzymać maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia  
  • Utrzymuje wysoką sprawność silnika, udowodnioną w niezależnych testach

Spełnia lub przekracza standardy CASTROL Edge Titanium 5w40 A3/B4:

SAE 5W-40; ACEA A3/B3, A3/B4; API SN/CF;  VW 502 00/505 00; BMW Longlife-01; MB-Approval 229.3/ 229.5/ 226.5; Porsche A40; Renault RN0700/0710;

Szczegóły produktu
OLE002394

Opis

Klasa lepkości 5W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty BMW Longlife-01 (LL-01) Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych.
Aprobaty VW 502.00 Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Mercedes 229.3
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Mercedes 229.5 Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy).
Aprobaty Mercedes 226.5
Aprobaty Porsche A40 To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy.
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3/B3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3/B4 Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 5L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

Osoba odpowiedzialna

14 innych produktów w tej samej kategorii: