• Ostatnie sztuki
AMSOIL Premium Synthetic European Car Formula 5w40 3,784L AFL | Sklep online Galonoleje.pl

AMSOIL European Motor Oil 5w40 3,784L AFL - syntetyczny olej silnikowy

OLE000635
AFL1G
Amsoil
W magazynie - Wysyłka w 24h
6 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 1 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 0 szt.

Dostępne warianty:

Cena
193,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

AMSOIL European Motor Oil 5w40 3,784L AFL - syntetyczny olej silnikowy

 

AMSOIL 5W40 Synthetic European Engine Oil jest sformułowany, aby prześcignąć najbardziej wymagające specyfikacje i normy europejskie.

AMSOIL Car Formula 5W-40 ma szeroki spektrum działania, daje fantastyczny "zimny" start oraz spełnia idealnie swoja rolę zarówno latem w wysoich temperaturach jak i zimą podczas niskich temperatur.
AMSOIL Car Formula 5W-40 przeznaczony jest dla nowszych systemów niskiej emisji spalin i filtrów cząstek stałych w katalizatorach wyposażonych we filtry DPF.
AMSOIL Car Formula 5W-40 minimalizuje emisja spalin
Jest on specjalnie zaprojektowany, aby zapobiec powstawaniu szlamu i laków depozytów co wpływa na zmniejszone zużycie oleju.

AMSOIL Car Formula 5W-40 zapewnia wyjątkowe utrzymanie czystości silników, doskonałą odporność na utlenianie, odporność termiczną i właściwości myjące.AMSOIL Car Formula 5W-40 zapewnie doskonała czystość silnika
Zapewnia doskonałą ochronę w wysokich obrotach, wysokich temperaturach i zapewnia niezawodne długotrwałe działanie na wydłużone okresy drenażu ustalonych przez europejskich producentów samochodów.

Posiada fantastyczną odporność na wysokie temperatury oraz wysoką lepkość i odporność na ścinanie.

AMSOIL Car Formula 5W-40 to syntetyczny olej silnikowy zawiera wysokiej jakości dodatki przeciwzużyciowe i przewyższający wysokie wymagania oleju ACEA .


AMSOIL Car Formula 5W-40 jest bardzo uniwersalnym oleje do wielu zastosowań.Jest preferowany do praktycznie wszystkich samochodów europejskich, szczególnie modeli z turbodoładowaniem.

AMSOIL Car Formula 5W-40 Najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy przewyższa i spełnia poniższe normy i wymagania:

API SN/SM/CF

ACEA C3

ACEA A3/B3

ACEA A3/B4

Volkswagen 502.00, 505.01

BMW Longlife-04 - Oficjalna aprobata

MB-Approval 229.51 - Oficjalna aprobata

Porsche A40 - Oficjalna aprobata

Ford WSS-M2C917-A

Chrysler MS-10850 ( zastępuje MS-10896 )

GM DEXOS 2

Renault 0700, 0710

Szczegóły produktu
OLE000635
6 Przedmioty

Opis

Klasa lepkości 5W40 Olej tworzący nieco grubszy i bardziej wytrzymały film olejowy niż 5W-30, co zapewnia lepszą ochronę przy dużym obciążeniu i wysokich temperaturach. Często wybierany do starszych silników lub aut z turbodoładowaniem, ponieważ lepiej uszczelnia jednostkę napędową i pomaga ją wyciszyć.
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API SM Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Aprobaty Mercedes 226.51 To norma stworzona specjalnie dla silników Diesla pochodzących od Renault (montowanych np. w Mercedesie Citan, Klasie A czy B z silnikiem 1.5 dCi - OM 607). Bazuje na bardzo rygorystycznej klasie ACEA C4 (Low-SAPS) i lepkości 5W-30, co oznacza, że olej ten ma ekstremalnie niską zawartość popiołów, niezbędną do ochrony delikatnych filtrów DPF w tych konkretnych jednostkach. Nie należy go mylić z popularną normą MB 229.51, gdyż mają one inny skład chemiczny.
Aprobaty Porsche A40 To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy.
Aprobaty CHRYSLER MS-10850
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty BMW Longlife-04 (LL-04) Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF).
Aprobaty VW 502.00 Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Ford WSS M2C917-A
Aprobaty VW 505.01 Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty GM Dexos2 Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3/B3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3/B4 Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 3.784L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

  • AMSOIL Corporate Headquarters
  • 925 Tower Ave.
  • 54880 Wisconsin
  • Stany Zjednoczone
  • amsoil@amsoil.com
  • 1-800-777-7094

Osoba odpowiedzialna

13 innych produktów w tej samej kategorii: