- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 1 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
Formula jest sformułowany, aby prześcignąć najbardziej wymagające specyfikacje i normy europejskie oraz zapewnić najwyższy poziom ochrony przed zużyciem silnika.
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula ma szeroki spektrum działania, daje fantastyczny "zimny" start oraz spełnia idealnie swoja rolę zarówno latem w wysoich temperaturach jak i zimą podczas niskich temperatur.
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula przeznaczony jest dla bardzo szerokiego wachlarza silników a dzięki pełnej zawartości
popiołów siarczanowych "full saps" daje niedoścignioną ochronę przed zużyciem nawet w starszych silnikach i extremalnych warunkach pracy
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula minimalizuje emisja spalin
Jest on specjalnie zaprojektowany, aby zapobiec powstawaniu szlamu i laków depozytów co wpływa na zmniejszone zużycie oleju.
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula zapewnia doskonałą czystość silnika, doskonałą odporność na utlenianie, odporność termiczną i właściwości myjące.
Zapewnia doskonałą ochronę w wysokich obrotach, wysokich temperaturach i zapewnia niezawodne długotrwałe działanie na wydłużone okresy drenażu ustalonych przez europejskich producentów samochodów.
Posiada fantastyczną odporność na wysokie temperatury oraz wysoką lepkość i odporność na ścinanie.
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula to syntetyczny olej silnikowy zawiera wysokiej jakości dodatki przeciwzużyciowe i przewyższający wysokie wymagania oleju ACEA .
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula jest bardzo uniwersalnym oleje do wielu zastosowań.
Jest preferowany do praktycznie wszystkich samochodów europejskich, szczególnie modeli z turbodoładowaniem jednakże jego zastosowanie nie jest wskazane w samochodach wyposażonych w filtry DPF
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula przewyższa i spełnia poniższe normy i wymagania:
API SN/CF
ACEA A3/B3
ACEA A3/B4
BMW LL-01
Mercedes Benz 229.3, 229.5
Porsche A40
Volkswagen 502.00, 505.00
| Klasa lepkości | 5W40 | Olej tworzący nieco grubszy i bardziej wytrzymały film olejowy niż 5W-30, co zapewnia lepszą ochronę przy dużym obciążeniu i wysokich temperaturach. Często wybierany do starszych silników lub aut z turbodoładowaniem, ponieważ lepiej uszczelnia jednostkę napędową i pomaga ją wyciszyć. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.5 | Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy). |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | BMW Longlife-01 (LL-01) | Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 946ml | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE000014
Najnowocześniejszy, syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari – mistrzowskim zespołem Formuły 1.
Indeks: OLE000306
Havoline Ultra 5W-40 to syntetyczny, najwyższej jakości, wielosezonowy olej silnikowy,wzbogacony odpornym na ścinanie pakietem dodatków uszlachetniających
Indeks: 1111133-005-01-999
RAVENOL VMO SAE 5W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS z technologią CleanSynto® dla samochodów osobowych do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE000482
WIELOSEZONOWY OLEJ DO SILNIKÓW Z ZAPŁONEM ISKROWYM I WYSOKOPRĘŻNYCH W TECHNOLOGII SYNTETYCZNEJ
Indeks: OLE002302
100% SYNTHETIC olej do silników benzynowych i Diesla spełniających normy emisji EURO IV i V
Indeks: 1111136-001-01-999
RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE000093
Mobil Super 3000 5W40 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników
Indeks: OLE000688
Millers Oils EE Performance C3 5w40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy performance typu MID SAPS, stworzony dla nowoczesnych silników benzynowych, wysokoprężnych oraz hybrydowych.
Indeks: OLE001051
W pełni syntetyczny olej silnikowy – Optymalna wydajność, oczyszczanie i ochrona
Indeks: OLE002590
XADO Luxury Drive 5W-40 Syntetyczny olej silnikowy zawierający Revitalizant.
Indeks: 464018-A
Olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej specjalnie opracowany w celu spełnienia wymagań technicznych pojazdów takich producentów jak Opel, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen czy Fiat.
Indeks: OLE002808
Olej syntetyczny przeznaczony do silników wysokoprężnych bez filtra cząstek stałych DPF oraz silników benzynowych marki Renault wyposażonych w turbosprężarkę.
Indeks: OLE000076
CASTROL MAGNATEC DIESEL DPF 5W40 jest odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA C3, API CF lub wcześniejszych specyfikacji w lepkości SAE 5W-40 oraz zgodności z filtrami cząstek stałych DPF.
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula to syntetyczny olej silnikowy zawiera wysokiej jakości dodatki przeciwzużyciowe i przewyższający wysokie wymagania oleju ACEA .