W pełni syntetyczny olej silnikowy - niezawodna wydajność, oczyszczanie i ochrona.
Shell Helix HX8 ECT bazuje na zaawansowanej technologii zapewniającej kompatybilność z filtrami cząstek stałych i wysoką wydajność silnika. Zmniejsza tarcia elementów pracujących silnika zapewniając oszczędność paliwa.
Główne zastosowania - Olej Shell Helix HX8 ECT C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniący filtry cząstek stałych samochodów z silnikami Diesla. Chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą powodować blokowanie układu wydechowego i zmniejszać wydajność silnika. - Shell Helix HX8 ECT C3 moze byc stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, równiez tych wyposazonych w filtr czastek stałych oraz silnikach zasilanych gazem. Specyfikacje i dopuszczenia - ACEA C3 - MB-Approval 229.31, 229.51 - BMW LL-04
Shell Helix HX8 ECT C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniący filtry cząstek stałych samochodów z silnikami Diesla
Syntetyczny, wysokiej jakości olej silnikowy odpowiedni do stosowania zarówno latem jak i zimą. Technologia oleju została opracowana w oparciu o CPF. Complex Protection Formula to gwarancja optymalnej ochrony silnika
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
Gulf Formula FS 5W30 jest najnowszej generacji olejem syntetycznym do samochodów osobowych, zaprojektowanym specjalnie, aby sprostać wymaganiom wszelkich, ostatnio produkowanych modeli Forda
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to syntetyczny olej o niskim HTHS i klasie Low SAPS. Idealny dla silników benzynowych i Diesla (EURO 4, 5, 6) z DPF. Zapewnia oszczędność paliwa (≥3.0%), ochronę systemów oczyszczania spalin i doskonałe właściwości smarne. Posiada aprobaty ACEA C1, FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005 oraz rekomendacje MAZDY.
Syntetyczny olej silnikowy PMO przeznaczony jest zarówno dla mechaników jak i kierowców szukających wyjątkowej jakości syntetycznego oleju silnikowego klasy premium.
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3
Shell Helix HX8 ECT C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniący filtry cząstek stałych samochodów z silnikami Diesla