Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat. Wysokowydajny pakiet dodatków (low SAPS – o niskiej zwartości siarki, popiołu i fosforu) zapewnia optymalne działanie systemów ochrony środowiska oraz filtra cząstek stałych (DPF). Skutecznie chroni przed zużyciem i zapewnia wyjątkową czystość części silnika. Zalecany do wszystkich nowoczesnych silników benzynowych oraz diesla, spełniających normy emisji spalin Euro 4 i Euro 5. Do stosowania we wszystkich silnikach, wymagających normy VW 502 00, 505 00, 505 01, 503 00, 503 01, 506 00, 506 01. Stosowany w silnikach o wydłużonym interwale wymiany oleju (do 30 000 km) i bez.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka
Metoda
Jednostka
Wartość
Klasa SAE
5W-30
Lepkość w 100 °C
D 445
CSt
11,40
TBN
D 2896
gKOH/kg
7,58
Temperatura krzepnięcia
D 97
°C
-42
Temperatura zapłonu COC
D 92
°C
224
Wskaźnik lepkości
D 2270
162
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom: SAE 5W-30 API SN/CF ACEA C3 BMW Longlife-04 MB 229.51 GM dexos2 VW 504.00/507.00/
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Syntium 5000 AV 5W-30 firmy PETRONAS jest olejem typu mid SAPS, który nadaje się do wszystkich rodzajów samochodów osobowych takich, jak Volkswagen i Mercedes Benz, w tym samochodów posiadających silniki benzynowe i Diesla
MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W-30 to w 100% syntetyczny olej silnikowy typu Mid SAPS, stworzony dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF. Zapewnia maksymalną ochronę silnika oraz oszczędność paliwa (EFE). Spełnia rygorystyczne normy BMW LL-04 , MB 229.52 , GM dexos2® , VW 505 00 / 505 01 , a także ACEA C2/C3 i API SN/CF. Idealny do...
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
Quartz Ineo RCP 5W-30 to innowacyjny olej silnikowy o zaawansowanej technologii syntetycznej, który charakteryzuje się wysokimi parametrami użytkowymi.
najwyższej jakości, syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy typu low SAPS (o obniżonej zwartości siarki, popiołu siarczanowego i fosforu). Został stworzony w oparciu o nowoczesną technologię
TOTAL QUARTZ Ineo R-Plus 5W30 olej nowej generacji zapewniający wyjątkową ochronę. Technologia Age-Resistance zapewnia specjalistyczną ochronę, aby sprostać codziennym wyzwaniom w długim okresie czasu.
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.