- Nowy
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 5 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
OIL ONE MultiTEC 5W-30 to idealny wybór dla Twojego samochodu. Jest to wysokiej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy, którego zaawansowana formuła gwarantuje doskonałą ochronę i niezawodną wydajność. Został stworzony, by sprostać każdym warunkom eksploatacyjnym – od intensywnego ruchu miejskiego po długie i wymagające trasy autostradowe.
Wybierając olej MultiTEC 5W-30, zapewniasz swojemu silnikowi najlepsze warunki pracy. Zaawansowana formuła oleju oferuje:
Wysoką ochronę silnika: Skutecznie minimalizuje zużycie i redukuje tarcie, co bezpośrednio przekłada się na wydłużenie żywotności całej jednostki napędowej.
Niezawodność w każdych warunkach: Olej zachowuje stabilną lepkość, gwarantując łatwy rozruch zimnego silnika oraz pełną ochronę w wysokich temperaturach.
Doskonałą czystość: Aktywne składniki skutecznie zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i nagarów, utrzymując wnętrze silnika w czystości.
Wsparcie dla oszczędności paliwa: Dzięki redukcji tarcia wewnętrznego, olej pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa.
Ochronę wrażliwych komponentów: Stabilna formuła oleju dba o żywotność kluczowych i kosztownych podzespołów, takich jak turbosprężarki i katalizatory.
Olej OIL ONE MultiTEC 5W-30 jest dedykowany do szerokiej gamy nowoczesnych pojazdów, w tym do silników:
Benzynowych
Wysokoprężnych (Diesla)
Z instalacją LPG
Produkt spełnia rygorystyczne, międzynarodowe normy jakości oraz aprobaty wiodących producentów samochodów.
Klasa lepkości SAE: 5W-30
Klasyfikacja ACEA: A3/B3, A3/B4
Klasyfikacja API: SN/SM/SL/CF
Normy producentów:
Volkswagen: VW 502 00 / 505 00
Mercedes-Benz: MB 229.3 / MB 229.5
BMW: BMW Longlife-01
General Motors: GM-LL-A-025 / GM-LL-B-025
Porsche: A40
Renault: RN0700 / RN0710
| Klasa lepkości | 5W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SM | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SL | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Aprobaty | Mercedes 229.5 | Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy). |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM LL A 025 | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM LL B 025 | |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | BMW Longlife-01 (LL-01) | Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych. |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Pojemność | 5L |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE002877
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Indeks: OLE000049
Oryginalny olej silnikowy Mazda Dexelia
Indeks: OLE002861
Ten olej stanowi najnowszą odmianę bardzo popularnego oleju silnikowego zgodnego z normą BMW LL-04 oraz najnowszymi normami Mercedes-Benz MB 229.52.
Indeks: OLE000787
SELENIA WR PURE ENERGY jest całkowicie syntetycznym olejem o nowej fabule, będącym w stania zaspokoić wymagania konstruktorów silników diesel najnowszej generacji.
Indeks: OLE000313
Specjalna formuła oleju chroni silnik i obniża zużycie paliwa.
Indeks: OLE002913
K2 TEXAR 5W-30 XN-C3 1L to olej przeznaczony do wszystkich silników benzynowych i Diesla, także wyposażonych w nowoczesne układy oczyszczania spalin, w których producenci zalecają stosowanie oleju silnikowego 5W30 wg ACEA C2 i/lub C3, API SN.
Indeks: OLE002837
Olej Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest licencjonowany przez American Petroleum Institute (API) w celu spełnienia i przekroczenia wymagań powszechnie spotykanych w instrukcjach obsługi.
Indeks: OLE002410
Castrol GTX 5W-30 RN17 został zaakceptowany do silników wymagających specyfikacji Renault RN17, w lepkości5W-30.
Indeks: 1111119-001-01-999
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
Indeks: OLE003457
Mannol Ceramic 5W30 7720 to unikalny, w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, wzbogacony o syntetyczne estry i heksagonalny azotek boru (h-BN), znany jako "biały grafit".
Indeks: OLE000932
Motorcraft XR SYNTH to w pełni syntetyczny olej silnikowy zapewniający mniejsze zużycie paliwa i wysokie osiągi.
Indeks: OLE001204
Syntetyczny olej silnikowy dedykowany do nowoczesnych konstrukcji jest teraz wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™.
Indeks: OLE001830
ELF Evolution Full-Tech RPX 5W-30 to zaawansowany olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną technologię syntetyczną ELF. Produkt ten został opracowany specjalnie, aby sprostać szerokim i rygorystycznym wymaganiom technicznym czołowych europejskich producentów samochodów, takich jak Renault, PSA (Peugeot/Citroën) oraz Mercedes-Benz.
Indeks: OLE002421
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe. Oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
Indeks: OLE000030
To w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i Diesla opracowany wspólnie z Grupą VW i rekomendowany przez Volkswagena, SEAT-a, Audi i Skodę. Zaakceptowany przez Porsche do aut z wymaganiem normy jakościowej Porsche C30
Indeks: OLE000553
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
OIL ONE MultiTEC 5W-30 to idealny wybór dla Twojego samochodu. Jest to wysokiej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy, którego zaawansowana formuła gwarantuje doskonałą ochronę i niezawodną wydajność.